Kerko Mesazhet ketu

Friday 10 May 2013

Epidemia do të jetë më e përhapur se SIDA

E Martë, 7 Maj 2013

Bija Ime fort e dashur, sa e shpërqëndruar ke qënë dhe e ke lejuar veten të largohesh nga Pamja Ime për këto dy ditët e fundit. A nuk e di se çfarë e shkaktoi këtë devijim? Pasi humbe vetëm një ditë të Adhurimit të Eukaristisë, ti u more dhe u abuzove në Emrin Tim, pa e mbrojtur veten ashtu si të kam udhëzuar Unë.

Udhëzimi Im është që ti të vazhdosh të vish para Meje për ditë, dhe të recitosh Rruzaren më të Shenjtë, me qëllim që Nëna Ime të mund të mbuloj me mbrojtjen që të duhet në këtë Punë.

Kaq shumë nga ata që janë pranë Meje krijojnë një mirëbesim që i bën ata të besojnë se asnjë sasi vuajtje nuk do t’i ndaloj ata kur e kryejnë Misionin Tim, por kjo bëhet e mundur vetëm kur ju më thërrisni Mua t’ju udhëheq.

Bija Ime, fillimi i një epidemie do të shihet shpejt, kur Ati Im do të hedhi mbi Tokën një ndëshkim mbi ato kombe që e fyejnë Atë dhe që e lejojnë ligësinë dhe padrejtësinë të shkaktohet mbi njerëzit e pafajshëm. Kjo epidemi do të jetë e dukshme në fytyrë dhe plagët nuk do të shërohen deri kur Ndëshkimi i Madh të marri fund. 

Epidemia do të jetë më e përhapur se SIDA dhe do të jetë një nga shenjat e para të ardhjes së Ndëshkimit. Pastaj kjo do të ndiqet nga një krizë urie në një të tretën e Tokës dhe do të dëshmohet gjatë sundimit të antikrishtit.

Ndërsa sundimi i antikrishtit përhapet si një rrjetë merimange, po ashtu ajo do të shoqërohet nga një seri ndëshkimesh të hedhura në të katër skajet e botës nga Dora e Atit Tim. Ndërhyrja Hyjnore do të ndihmoj në ndalimin e rrëmbimit të shpirtrave nga bisha përmes fuqisë së antikrishtit. Ndjekësit e tij do të pësojnë një ndëshkim të dhimbshëm dhe ajo do të shihet në fytyrat e tyre nëpërmjet epidemisë. Ata nuk do t’i shpëtojnë këtij ndëshkimi të rëndë as edhe ata që kryejnë mashtrime djallëzore mbi Kishën Time në Tokë.

Ky Paralajmërim është dhënë me qëllim që ata që e dyshojnë Dorën Time të Drejtësisë do ta kuptojnë, me kalimin e kohës, se njerëzit do të vuajnë ashtu si ata bënë në ditën e Nohas nëse i kthejnë shpinën Hyjit.

Fyerja finale kundër Atit Tim, përmes mëkatit të luftës dhe abortit, do të sjelli ndëshkimin e Tij më të madh mbi njerëzimin. Jeta e fëmijës së palindur, e marrë kaq mizorisht, dhe pa keqardhje, do të ndëshkohet me vdekjen e trupit dhe vdekjen e shpirtit.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/07/the-plague-will-be-more-widespread-than-aids/