Kerko Mesazhet ketu

Friday 28 June 2013

Hyji Atë: Kur Biri Im të konsiderohet të jetë një mëkatar, dijeni se kjo është blasfemia më e madhe

E Dielë, 23 Qershor 2013

Bija Ime e dashur, si do të reagonte një prind nëse do e dinte se fëmija e tyre do të përballej me vdekjen? A nuk do të luftonin ata deri në kockë për t’i shpëtuar ata nga të gjitha të ligat? Pikërisht për këtë Unë tani ndërhyj në botë duke e udhëzuar Birin Tim të tregoj të Vërtetën, me qëllim që të shpëtoj jetën e fëmijve të Mi.

Janë gjërat e vogla në jetë, ato që kanë një ndikim në shkallë globale. Një bletë sjellja e së cilës ndryshon dhe atje ku poleni nuk mund të krijohet do të ketë një efekt direkt mbi jetën që ekziston në Tokë. Është përmes Kishës së Birit Tim në Tokë që jeta e shpirtit mund të mir
ëmbahet. Pa të Vërtetën, Kisha e Birit Tim nuk mund ta ruaj jetën. Prandaj, nëse gënjeshtrat i përshkojnë nga brënda muret e Kishës, pa ndërhyrjen Time, kjo do të ndikoj në jetën e shpirtit.

Do të jetë atëherë kur Kisha të kthehet kundër Atij Që e krijoi, që jeta do të shkatërrohet. Ky infektim do të ketë një ndikim direkt mbi mbarë botën, përfshi ata që nuk besojnë në jetën e përjetshme. Ajo do të ketë efekt madje edhe tek ata në fetë e tjera, të cilat nuk vijnë nga Unë. Kur gënjeshtrat infektojnë Trupin Mistik të Birit Tim, Jezu Krishtit, në Tokë, ato do të shkaktojnë sëmundje. Sëmundja, nëse nuk trajtohet, do të çoj në vdekje. Prandaj, si Hyji, Ati i gjithë Krijimit, Unë nuk do të qëndroj duarlidhur dhe të lejoj armiqtë e Mi të shkatërrojnë shpirtrat e fëmijve të Mi.

Kur ju të përballeni me gënjeshtra, ato do të burojn
ë prej gojëve të mashtruesve në një përzjerje të ngatërruar të fjalëve pa kuptim. Gënjeshtrat, të cilat tashmë kanë filluar, janë zbatuar në një gjuhë në dukje e përulët, por ato maskojnë gënjeshtrat më të mëdha kundër doktrinës së Vërtetë të Kishës. Njohini ato për çfarë janë – të dërguara për t’ju shtyrë të kryeni mëkat. Kur Biri Im të konsiderohet të jetë një mëkatar, dijeni se kjo është blasfemia më e madhe, sepse kjo është e pamundur.

Unë e dërgova Birin Tim, si një njeri me trup dhe si të gjithë ju, me një përjashtim. Ai lindi pa mëkat, dhe prandaj ishte i paaftë për të. Kushdo që e përdor të Vërtetën dhe pastaj e manipulon atë, me qëllim që të fusin një kuptim të ri në Kryqëzimin e Birit Tim të dashur, është një gënjeshtar. Ai nuk vjen nga Unë dhe është një armik i Birit Tim.

Vështroni tani, fëmijët e Mi të vegjël, kur bisha dhe djajtë që ai ka dërguar për t’ju larguar nga Unë, vërtiten rreth jush. Ju duhet të jeni të fortë. Ju gjithmonë duhet ta dini se Biri Im ju dha të Vërtetën kur Ai erdhi në Tokë dhe kur Ai vdiq për mëkatet tuaja. Ai sakrifikoi Trupin e Tij për t’ju shpenguar ju, por Ai kurrë nuk u bë një mëkatar, sepse Ai nuk është një prej jush.

Ju duhet të mbeteni të vërtetë ndaj Fjalës Sime dhe Mësimeve të Birit Tim. Nëse nuk qëndroni, atëherë ju do të tundoheni të pranoni gënjeshtra, që do t’ju sjellin veçse vuajtje të përjetshme.

Ati juaj i dashur
Hyji Më I Larti

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/06/23/god-the-father-when-my-son-is-deemed-to-be-a-sinner-know-that-this-is-the-greatest-blasphemy/