Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 18 June 2013

Kur Jeruzalemi i Ri të zbresi në botë përmes gjëmimit të trumpetave, dritat do ta mbushin qiellin dhe gjithçka do të jetë në heshtje.

E Dielë, 9 Qershor 2013

Bija Ime e dashur, dhimbja që ti duron fizikisht në këtë kohë është për të shpëtuar shpirtrat, që janë kaq të larguar nga Unë, sa nëse ti nuk do e ofroje këtë tek Unë si një sakrificë, ata do të ishin përgjithmonë të humbur për Mua. Gjithmonë kujtoje se sa shumë lëndohem dhe thyet Zemra Ime kur Unë e humbas madje edhe një shpirt të vetëm.

Dashuria Ime për njerëzimin mbetet e pacënuar, sepse asgjë nuk do të më ndaloj Mua të dua secilin nga shpirtrat e shtrenjtë. Unë i dua ata kaq shumë sa Dhuratat që Unë të kam dhënë ty, bija Ime, për t’i parë të gjithë fëmijët e Hyjit, ashtu si Ai i shikon ata, me pastërtinë e zemrës, kurrë nuk do të mbaroj. Prandaj dhe ti vuan kaq shumë, bija Ime e vogël. Nuk është prej atyre zemërimi i të cilëve të fyen ty, por është për shkakun e atyre shpirtrave që janë në errësirë të tmerrshme dhe fati i të cilëve të tmerron, që ti i duron këto mundime të reja fizike.

Të lutem kuptoje se kur ti bëhesh e paduruar dhe e shqetësuar, për shkak të këtyre sprovave të dhimbshme, se ato nuk janë asgjë në krahasim me vuajtjen e thellë që pësojnë ata shpirtra që do të merren nga bisha. Kjo nuk do të thotë asgjë po të krahasohet me shpirtrat që duhet të durojnë dhimbjen e vuajtjes në Purgator. Sa pak do të thotë kjo për ju kur ta shikoni se si Unë do t’i nxjerr ata shpirtra, që në të kundërt nuk do të ishin në gjëndje të shpëtonin veten, nga mbërthimi djallëzor i bishës.

Bija Ime, pavarësisht se sa e dhimbshme është kjo vuajtje, nuk do të ketë rëndësi kur Unë të bashkoj fëmijët e Hyjit, kur Parajsa më e Lavdishme do të zbresi në Ditën e Madhe. Kur Jeruzalemi i Ri të zbresi në botë përmes gjëmimit të trumpetave, dritat do ta mbushin qiellin dhe gjithçka do të jetë në heshtje para tingullit të ëngjëjve, kënga e të cilëve do të arrij çdo shpirt para momentit final.

Kjo do të jetë ora e fundit kur Unë të vij për të Gjykuar të gjallë e të vdekur.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/06/09/when-the-new-jerusalem-comes-down-upon-the-world-to-the-sound-of-trumpets-the-lights-will-fill-the-skies-and-all-will-be-silent/