Kerko Mesazhet ketu

Friday 19 April 2013

Fjala në përputhje me Hyjin do të zbërthehet ndërsa paganizmi përfshin Tokën

E Martë, 16 Prill 2013, ora 20:45

Bija Ime fort e dashur, ngjitja drejt Malit të Kalvarit që Kisha Ime në Tokë duhet të durojë ka filluar, ashtu si është parathënë. Të gjithë ata që flasin në Emrin Tim, që më duan Mua dhe që i nderojnë Mësimet e Mia, do t’ju duhet tani të përballen me këtë udhëtim të mundimshëm për të mbështetur Fjalën Time të Shenjtë.

Fjala në përputhje me Hyjin do të zbërthehet ndërsa paganizmi e përfshin Tokën. Të gjithë atyre që më ndjekin Mua, Unë ju them të ecin me kokën e mbajtur lart. Kurrë mos u lëkundni nga e Vërteta kur ata, përfshi familjen dhe miqtë tuaj, ju luten të largoheni nga Fjala Ime e Shenjtë, e cila ju është dhënë gjatë kohës Sime në Tokë. Ju nuk duhet ta dobësoni vendosmërinë tuaj për të qëndruar besnik ndaj Meje.

Disa prej jush do të jenë të fortë gjatë udhës së persekutimit. Të tjerët do të bien. Disa do të heqin dorë. Të tjerët do të vendosin të pranojnë gënjeshtrat e paraqitura si Doktrinë e Shenjtë dhe do të shkëputen nga Unë.

Unë do t’i mbaj mbi Supet e Mia të gjithë ata që besojnë tek Unë plotësisht. Unë do t’i dhuroj mbrojtje të gjithë atyre që janë mjaft të guximshëm të vazhdojnë të ofrojnë Meshën e Shenjtë në mënyrën me të cilën duhet të kryhet. Unë do t'i mbroj Sakramentet e paraqitura nga ata shërbëtorët e Mi të shenjtë që refuzojnë të lëvizin apo të lënë Shërbimin Tim.

Ata që e lënë veten nën Kujdesin Tim nuk do të kenë asgjë për t’u shqetësuar. Atyre që ju është dhënë e Vërteta gjatë gjithë jetës së tyre, dhe refuzojnë Mësimet e Mia, në favor të gënjeshtrave, do të flaken tutje nga Unë. Drejtësia Ime është për t’u patur frikë, sepse asnjë njeri të mos besoj se mund të përfshihet në një humnerë mashtrimi pa asnjë pendesë në shpirt dhe të mos vuaj pasojat.

Dashuria Ime do të jetë mjaft e fortë për t’i përqafuar ata që do të jenë të paqartë gjatë këtyre kohëve. Unë do të arrij tek të gjithë fëmijët e Hyjit që më kërkojnë Mua, pavarësisht se sa të errët janë shpirtrat e tyre. Në mes të rrëmujës, Unë do ta shfaq veten më në fund dhe Shpirti Im do të përfshij Tokën pikërisht atëherë kur njerëzit besojnë se nuk mund të durojnë më.

Dijeni se Unë Jam I Pari dhe I Fundit, asgjë nuk më mposht Mua, Unë Jam I Gjithë-Pushtetshëm dhe kur e ndjeni se ligësia e hedhur mbi botën nga armiqtë e Hyjit është e pakapërcyshme, Unë Jam këtu. Unë e lejoj këtë vuajtje, këtë persekutim final, sepse është arma finale kundër bishës. Pa atë, ai do të vidhte shpirtrat e shumicës së popullsisë së botës.

Kjo betejë për shpirtrat do të trondisi ata që me të vërtetë më njohin Mua sepse ligësia që ju duhet të dëshmoni do të shikohet tek njerëzit që ju besoni se janë të mirë. Satani nuk do të lër asnjë gur pa lëvizur dhe ai do të përdori çdo shpirt, sidomos ata që janë pranë Meje, me qëllim që të kthejnë shpinën ndaj Mësimeve të Mia. Ndërsa beteja do të egërsohet për një kohë, Unë, përmes këtij Misioni do të shpëtoj miliarda përmes kthimit n
ë besim.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/04/16/the-word-according-to-god-will-be-pulled-apart-as-paganism-sweeps-the-earth/