Kerko Mesazhet ketu

Thursday 24 October 2013

Nëna e Shpëtimit: Priftërinjve në Kishën Katolike, unë ju bëj thirrje të mbani Ruzaren Time Më Të Shenjtë

E Hënë, 14 Tetor 2013, ora 15:30

Fëmija ime e dashur, mos beso as edhe për një moment, se secili prej jush është mjaft i fortë, i vet
ëm, t’i rezistoj tundimeve  me të cilat do të përballet për ta larguar nga e Vërteta – Fjala e Vërtetë e Hyjit. Pa lutje të vazhdueshme, ju do ta shikoni se nuk do të jeni në gjëndje të ngriheni në këmbë dhe të deklaroni të Vërtetën kur t’ju paraqiten gënjeshtrat.

Të gjithë ju duhet të recitoni Lutjet e Kryq
ëzatës pasi errësira ka filluar tashmë të bier mbi Kishën e Birit tim në Tokë dhe ju duhet të jeni të pregatitur për këtë çdo sekondë.
Priftërinjve në Kishën Katolike, unë ju bëj thirrje të mbani rruazat e Ruzares sime Më Të Shenjtë dhe një Kryq Benediktian me vete gjatë gjithë kohës.
 

Ju duhet ta recitoni Ruzaren time të Shenjtë çdo ditë të vetme dhe vëzhgoni ata në radhët më të larta brënda Kishës për të parë se kush e reciton Ruzaren time të Shenjtë në publik. 

Kur unë nderohem, Ruzarja ime e Shenjtë duhet të recitohet nga të gjithë ata të pranishëm para meje. Nëse ata, që thonë, se i drejtojnë besimtarët për të kërkuar ndihmën time para Fronit të Hyjit, nuk mund ta recitojnë Ruzaren time, atëherë ata kanë nevojë për lutjet tuaja. Të vini para meje, për të kërkuar ndihmën time, pa e recituar Ruzaren time, është pa fryt, pasi është njësoj sikurse një ushtar shkon në betejë pa asnjë mburoj
ë

Ruzarja ime është lutja me e fuqishme dhe, kur ajo thuhet për ditë, do të shkatërroj fuqinë e të ligut. Ata, shpirtrat e të cilëve janë të errësuar nga Satani, do ta kenë tepër të dhimbshme ta recitojnë këtë lutje. Sipas veprimeve të tyre ju do t’i njihni se kush jan
ë ata dhe ju duhet t’i kërkoni Hyjit, përmes Mëshirës së Birit tim, Jezu Krishtit, t’i ndihmoj ata të tërhiqen drejt Dritës së Hyjit.