Kerko Mesazhet ketu

Sunday 6 October 2013

Shumë do të më tradhëtojnë Mua duke pranuar fallcitetet

E Shtunë, 21 Shtator 2013, ora 13:45 
Bija Ime fort e dashur, Fuqia Ime do të vërshoj brënda zëmrave të besimtarëve tani kur ata, përmes Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë, do të ndjejnë një ndjenjë qetësie pavarësisht nga braktisja e madhe, të cilën ata kanë filluar ta dëshmojnë në Kishën Time. 
Unë, përmes Fuqisë dhe Lavdisë së Atit Tim të dashur, ju jap juve, dishepujt e Mi të dashur, forcë dhe kurajo të madhe gjatë këtyre sprovave. Juve po ju jepen këto Dhurata përmes Lutjeve të Kryqëzatës, sepse pa ato ju do ta keni të pamundur t’i rezistoni persekutimit fetar, që vijon. Juve po ju jepen këto Dhurata që të mund të shpëtoni të tjerët, të cilët do ta refuzojnë Thirrjen Time nga Qielli dhe që do të enden, të pafajshëm, në strofkën e luanit, ku i gjithë Ferri do të lëshohet. Sa të hyjnë në strofkën e errësirës, ata do të përfshihen në ritualet pagane. Shpirtrat e tyre do të ekspozohen ndaj shpirtit djallëzor dhe, brënda një kohe shumë të shkurtër, ata do të bëhen të verbër ndaj të Vërtetës – Fjalës së Shenjtë të Hyjit, e dhënë që nga fillimi. 
Shumë do të më tradhëtojnë Mua duke pranuar fallcitete. Prapë, atyre ju ishte dhënë e Vërteta përmes Vdekjes Sime në Kryq. Shumë nga dishepujt e Mi, kur Unë eca në Tokë, më tradhëtuan Mua në ditët para Kryqëzimit Tim. Duke imituar Farizenjë, ata bërtisnin këto fjalë: “Largohu prej meje, Ti flet herezi. Ti i tall Farizenjtë, që flasin në Emrin e Zotit. Ti je një gënjeshtar dhe Ti flet djallëzi. Ti je biri i Satanit.” 
Tani që Unë ju pregatis të gjithëve ju për Ardhjen Time të Dytë, ju do të nxirrni të njëjtat akuzime përsëri. Unë vij tani, përmes këtyre Mesazheve Hyjnore nga Qielli, për t’ju sjellë të Vërtetën, edhe pse ju dini gjithçka për Mua. Unë e bëj këtë sepse e Vërteta do të hiqet në Kishën Time. Ju së shpejti do të pranoni gënjeshtrat në Emrin Tim dhe e Vërteta nuk do të gjendet asgjëkundi.

Kujtojini këto Fjalë. Unë vij vetëm për të kryer Premtimin Tim ndaj Atit Tim. Unë vij për t’ju sjellë juve shpëtimin final që ju është premtuar. Satani nuk do që kjo të ndodhi, por ai nuk mund të më ndaloj Mua. Por çfarë ai do të bëj është që të pengoj shumë prej fëmijëve të Hyjit të pranojnë Mëshirën Time finale. Ai do ta bëj këtë nëpërmjet ndihmës së armiqve të Mi, të cilët ai i ka joshur tani brënda Kishës Sime në Tokë. 
Zgjohuni ju që jeni në gjumë. Unë do të vij si një hajdut natën. Vetëm ata që janë të pregatitur do të  shpëtojnë.Jezusi juajhttps://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/21/many-will-betray-me-by-accepting-falsities/