Kerko Mesazhet ketu

Thursday 24 January 2013

Ju i gëlltisni, kaq lehtë, ato fjalë të rreme që ju tregohen nga gënjeshtarët

E Premte, 18 Janar 2013, në 20:15

Bija Ime fort e dashur, sa e lehtë është që Zëri Im të mbytet nga të bërtiturat e profetëve të rremë që kanë depërtuar në botë në këtë kohë.

Sa të marrë janë ata mes jush, duke përfshirë ndjekësit e Mi besnikë, që janë kaq të uritur për Dashurinë Time, saqë ju i gëlltisni, kaq lehtë, ato fjalë të rreme, që ju tregohen nga gënjeshtarët.

A nuk e dini ju se Unë e komunikoj Fjalën Time tek vetëm fare pak shpirtra? A nuk ju kam thënë se Fjalët e Mia, që po ju jepen tani, janë të fundit të llojit të tyre? Përse atëherë i kërkoni me kaq zell fjalët e profetëve të deklaruar së fundi që pohojnë se flasin në emrin Tim? Dëshira e tyre është që të kërkojnë lavdi dhe vëmendje. Ajo që ata bëjnë është se e ushqejnë grigjën Time me një alternativë të dobët, plot me fjalë pa substancë. 

Për shumë nga këta shpirtra të gjorë, ata nuk kanë për qëllim të bëjnë ndonjë dëm meqenëse shumë prej tyre janë të udhëhequr nga devotshmëria që e kanë për Mua, për të transmetuar Dashurinë e Hyjit. Por prapë, Unë nuk i udhëzoj ata që ta bëjnë këtë, sepse Unë nuk iu zbuloj atyre Fjalën Time të Shenjtë, apo hollësirat e Planit Tim të Shenjtë. Të tjerët, për fat të keq, janë duke u ndikuar nga shpirti i lig me qëllimin për ta zhvlerësuar Fjalën Time të Shenjtë.

Në një kohë kur kaq shumë zëra, të dala nga gojët e profetëve të rremë, kërkojnë vëmendjen e shumtë vetëve, Zëri Im i Vërtetë është hedhur mënjanë. Për ju që e kërkoni Zërin Tim, dhe që i dëshmuat fjalët e shumë të vetë-quajturve profetë, ju duhet të më dëgjoni Mua tani.

Ka shpirtra të zgjedhur përmes të cilëve Unë kam komunikuar për dhjetëra vjet. Unë akoma komunikoj me ta. Që nga fillimi i këtij Misioni, Unë nuk i kam dhënë as edhe një shpirti tjetër lejen për ta shpallur Fjalën Time në publik në këtë kohë, me përjashtim të atyre shpirtrave të dashur e të zgjedhur që kanë punuar për Mua për vite me radhë.

Si ta ngre Zërin Tim, që ju të më dëgjoni? Çfarë është që ju kërkoni? A është e Vërteta? A është sensacioni? A është poezia – e cila ju kujton se si duhet të shfaqet Fjala Ime në letër? Përse atëherë, nga të gjithë profetët që thonë se flasin në emrin Tim, ju më refuzoni Mua përmes këtyre Mesazheve?

Oh sa po mashtroheni. Sa shumë po tërhiqeni larg nga Krahët e Mi të Dashur. Sa po josheni për të dëgjuar zëra të ëmbël, që nuk kanë asnjë ngjashmëri me Fjalën Time të Vërtetë.

Koha do të vij kur të ndjeni turp për mizorinë tuaj, refuzimin tuaj të hidhur ndaj Fjalës Sime të Shenjtë, refuzimin tuaj kokëfortë, të krijuar prej mëkatit të krenarisë për të mbështetur Fjalën Time të Shenjtë, në këtë kohë. Sepse kjo është koha që e Vërteta t'i zbulohet njerëzimit, për hir të shpirtrave tuaj dhe të atyre të çdo burri, gruaje dhe fëmije.

Unë i premtova botës se e Vërteta do t'ju tregohej atyre gjatë kësaj kohe, dhe prapë kaq shumë prej jush janë të verbër dhe të shurdhët ndaj Fjalës së Hyjit. Unë ju kërkoj që të reflektoni në kërkimin tuaj për Mëshirën Time, Fjalën Time dhe Premtimin Tim. 

Pastaj ju duhet të më luteni Mua që t'ju udhëzoj dhe t'ju jap kthjelltësinë e mendjes, që ju të mund të më shikoni Mua, të më dëgjoni Mua, të më besoni Mua dhe, përfundimisht, të dorëzoheni plotësisht ndaj dëshirës Sime për të shpëtuar shpirtin tuaj. Ju nuk duhet të harxhoni kohë duke bërë supozime, apo duke ecur në udhë të gabuar, sepse Unë kam nevojë për ju.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/01/18/you-devour-so-easily-those-false-words-presented-to-you-by-liars/