Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 30 January 2013

Koha Ime, e cila është e ndërthurur me Vullnetin Hyjnor të Atit Tim, është pothuajse mbi ju

E Hënë, 21 Janar 2013, në 15:50

Bija Ime fort e dashur, Koha Ime në tokë mund të duket sikur ka përfunduar me Kryqëzimin Tim, por ky ishte vetëm fillimi.

Koha Ime, e cila është e ndërthurur me Vullnetin e Shenjtë të Atit Tim, është pothuajse mbi ju dhe, më në fund, Unë do të vij përsëri, për ta pushtuar njerëzimin në Zemrën Time të Shenjtë.

Shumë është arritur, jo vetëm prej jush, dishepujt e Mi të dashur, por edhe prej Besimit të Kishës Sime në qëndresën ndaj persekutimit të shkaktuar mbi Trupin Tim në tokë prej qeverive të pafe.

Sa i dua Unë ndjekësit e Mi besnikë. Sa shumë ngushëllim më sjellin ata Mua, për shkak të aleancës së tyre të fortë dhe besnike. Shpirti i Shenjtë është i papërmbajtur në këto kohë dhe ai u dërgua, si një rrjetë mbi njerëzimin, si një kundërveprues kundër shpirtit të keq të pranishëm në zemrat e njerëzve.

Po t’i shikonit ju, ndjekësit e Mi, ashtu siç i shoh Unë shpirtrat e ligj që enden nëpër botë duke kërkuar një shtëpi, ju do të vdisnit nga frika. Ata kërkojnë strehim në shpirtin e njeriut dhe në shtëpinë ku ata banojnë. Shpirtrat që nuk më duan Mua, që e refuzojnë Hyjin dhe që ndjekin mësime të rreme, të përhapura nga Satani, duke përfshirë organizatat e epokës së re – të cilat pozojnë si organizata fetare dhe shpirtërore – e lënë veten e tyre të hapur ndaj këtyre shpirtrave. Shumë nga këta njerëz do të fyheshin nëse do t'iu tregohej se ata janë mbartës të shpirtrave të tillë djallëzor. Ata nuk do ta besonin atë, edhe nëse ata tregojnë shenja ankthi të thellë emocional.

Këta shpirtra djallëzorë, dhe ka shumë prej tyre, e tregojnë veten tek Unë ku ata përpëliten në errësirë para Meje. Unë mund t'i shoh ata duke nënqeshur dhe duke më pështyrë Mua me gojët e tyre të ndyra. Kur ata janë të pranishëm tek fëmijët e Hyjit, ata e transformojnë personin tek i cili janë futur, megjithëse me ngadalë, në fillim. Me kalimin e kohës, këta njerëz të shkretë, do të nxjerrin nga goja gjëra të turpshme kundër Hyjit dhe Ligjeve të Krijuara prej Tij. 

Ata do të promovojnë vepra djallëzore, të çdo lloji, dhe do të shkojnë deri atje sa të joshin të tjerët që të kryejnë mëkat. Ndërsa ata e shtojnë shpejtësinë e infektimit të tyre, Shpirti i Shenjtë, i pranishëm në zemrat e ndjekësve të Mi, do të fillojë një betejë të fuqishme për të ndihmuar në çrrënjosjen e kësaj ligësie. 

Prandaj dhe lutja është kaq e rëndësishme. Lutjet tuaja, të ofruara për të ndaluar përhapjen e ligjeve djallëzore, që e fyejnë Hyjin, do të dëgjohen dhe do të veprohet në lidhje me ato.

Ju lutem të vazhdoni të recitoni *Lutjen e Kryqëzatës (87) për ta mbrojtur vendin tuaj nga i ligu dhe kështu që veprat e liga të persekutimit të mund të dobësohen.

Jezusi juaj 


*Lutja e Kryqëzatës (87) Mbroje kombin tonë nga i ligu

O Atë, në emër të Birit Tënd, na shpëto nga komunizmi. Na shpëto nga diktatura. Mbroje kombin tonë nga paganizmi. Shpëtoji fëmijët tanë nga e keqja. Na ndihmo të shohim Dritën e Hyjit. Hapi zemrat tona ndaj Mësimeve të Birit Tënd. Ndihmoji të gjitha Kishat të qëndrojnë të vërteta ndaj Fjalës së Hyjit. Ne të lutemi Ty t’i mbrosh kombet tona nga persekutimi. Zoti Më i Dashur, shiko përmbi ne me Mëshirë, pavarësisht se sa të fyejmë Ty. Jezus, Biri i Njeriut, na mbulo me Gjakun Tënd të Çmuar. Na shpëto nga kurthet e të ligut. Ne të lutemi Ty, Hyj i dashur, të ndërhysh dhe ta ndalosh të ligun të pushtojë botën në këtë kohë. Amen.

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/01/21/my-time-which-is-entwined-with-the-divine-will-of-my-father-is-almost-upon-you/