Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 14 October 2014

Kisha Ime, Kisha Ime e Vërtetë, do të hiqet zvarrë

E Mërkurë, 8 Tetor 2014, në 20:45

Bija Ime fort e dashur, Kisha Ime do të rrëzohet dhe ata që qëndrojnë besnik ndaj Ligjeve të Hyjit do të vuajnë shumë për shkak të kësaj.

Kisha Ime, Kisha Ime e Vërtetë, do të hiqet zvarrë ndërsa çdo fyerje mbi Hyjninë Time dhe Ligjet e Mia, të vendosura nga Ati Im I Përjetshëm, do të hidhet mbi atë. Të kyçur brënda portave të një burgu të artë, shumë nga shërbëtorët e Mi do të detyrohen të gëlltisin herezi. Jo vetëm kjo, por ata do të bëhen që ta predikojnë atë dhe t’i bindin të pafajshmit, se Fjala e ri-shkruar e Hyjit, është e pranueshme në botën e sotme.

Zemërimi I Atit Tim, në këtë kohë, ka provokuar indinjatë sepse, shumë shpejt, Kisha – pasi t
ë ketë ndryshuar përtej njohjes – do të pregatisi rituale të reja, rregulla dhe praktika të reja, që kështu asgjë nuk do t’i përngjasi Kishës së ndërtuar nga Unë.

Të gjitha këto gjëra janë lejuar nga Ati Im, me qëllim që Satani ta testoj besimin e atyre që janë prej Meje. Mjerë ata që më tradhëtojnë Mua sepse ata do të marrin me vete, shpirtrat e atyre emrat e të cilëve janë ruajtur për Mua. Unë do të luftoj për këta shpirtra. Unë do t’i ndëshkoj ata armiqtë e Mi sepse, përmes mashtrimit dhe dinakërisë së tyre, ata i joshin shpirtrat dhe i largojnë ata prej Meje. Për këto mëkate, ata do të jenë të humbur për Mua.

Kisha Ime doli nga Mishi Im. Unë ju dhashë Trupin Tim në vdekje dhe kjo u bë Kisha Ime. Tani ajo do të dhunohet dhe Trupi Im do të kruqëzohet përsëri. Asnjë grimcë turpi nuk do të ndjejnë armiqtë e Mi, sepse ambicjet e tyre kryeneçe dhe vetë-kënaqësia nuk kanë aspak të bëjnë me Mua.

Sa lehtë gënjehen ata me besim të dobët. Sa lehtë do të gënjehen ata shpirtra me një besim të fortë, sepse do të kenë frikë ta mbrojnë të Vërtetën. Do të jetë vetëm kisha e mbetur, dhe ata me besnikëri të vërtetë ndaj Fjalës Sime, që do të qëndrojnë besnikë ndaj Kishës Sime. Dhe do të jetë për shkak të atyre që Kisha Ime kurrë nuk do të vdesi.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/10/08/my-church-my-true-church-will-crawl-on-its-belly/