Kerko Mesazhet ketu

Monday 27 October 2014

Nëna e Shpëtimit: Të bekuar janë ata që do t’ju jepen çelësat e Parajsës

E Dielë, 19 Tetor 2014, në 20:40

Bija Ime e dashur, unë jam Nëna juaj, Mbretëresha e Qiellit. Unë ju mbuloj të gjithëve ju që më thërrisni mua të ndërhyj në emrin tuaj, për t’i kërkuar Birit tim t’ju mbroj, me hire të veçanta. I gjithë Qielli lutet për njerëzimin në këtë kohë, me qëllim që tranzicioni në botën e re pa fund, të jetë i lehtë. Është dëshira më e madhe e Birit tim për të kapur zemrat e çdo mëkatari. Për të hequr pluhurin e çorroditjes, që i ka mbuluar shpirtrat e tyre. Për të sjellë, madje dhe ata me zemrat e ngurta, në Mëshirën e Tij të Madhe.

Biri im kurrë nuk dorëzohet në përpjekjen e Tij për të prekur zemrat e gjithsecilit. Ai kurrë nuk kërkon hakmarrje mbi ata që e fyejnë Atë dhe Ai kurrë nuk e favorizon një shpirt mbi një tjetër. Ai e do gjithsecilin, madje edhe armiqtë e Tij më të mëdhenj, dhe kjo gjithmonë do të jetë kështu. Ju kurrë nuk duhet ta shmangni Birin tim nëse keni vuajtur në këtë jetë; nëse keni humbur një të dashurin tuaj në rrethana tragjike; apo nëse jeni viktimë e padrejtësive të tmerrshme. Hyji është Autori i Jetës. Ai e jep atë dhe Ai e merr atë. Është vetëm kur një shpirt, i mbushur me shpirtra djall
ëzor, e vret një tjetër që Hyji do ta bëj atë shpirt ta paguaj shtrenjtë.

Për aq kohë sa mëkati ekziston, ligësia do të mbetet në tokë. Do të jetë vetëm kur mëkati të jetë zhdukur, që ligësia do të zhduket. Fëmijë, unë ju kërkoj të jeni të duruar. Unë ju kërkoj ta kaloni kohën tuaj në lutje sa m
ë shumë të mundeni. Unë ju kërkoj të vazhdoni të recitoni Ruzaren Më Të Shenjtë për mbrojtjen e familjeve tuaja, kombeve tuaja dhe vëndeve tuaja.

Kurrë më parë Ruzarja ime nuk do të jetë kaq e fuqishme sa është në këto kohë, dhe ju do të merrni hire të mëdha kur e recitoni atë, sidomos me zë të lartë, dhe në grupe.


Të gjitha Planet e Hyjit janë në vënd për Ardhjen e Dytë të Jezu Krishtit. Unë kërkoj që, përmes lutjeve tuaja, ju do të ndihmoni në pregatitjen e udhës që të gjithë mëkatarët të kërkojnë pendesë, që ata të gëzojnë jetën e përjetshme në botën që vjen, e cila është pa fund. Të bekuar janë ata që do t’ju jepen çelësat e Parajsës.

Nëna juaj e dashur
Nëna e Shpëtimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/10/19/mother-of-salvation-blessed-are-those-who-will-be-given-the-keys-of-paradise/