Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 14 October 2014

Unë ju jap tani, Lutjen e fundit të Kryqëzatës

E Mërkurë, 8 Tetor 2014, në 21:10

Bija Ime fort e dashur, Zemra Ime është kaq e thyer në këtë kohë. Tradhëtarët e kanë shpuar Brinjën Time dhe toka tani po mbulohet me një v
ërshim të Hidhërimit Tim, që është kaq intensiv, sa Unë nuk mund të ngushëllohem.

Unë pyes tani, kush mes shërbëtorëve të Mi të shenjtë do të jetë mjaft i fortë ta mbështesi të Vërtetën?

Unë ju jap tani, Lutjen e fundit t
ë Kryqëzatës. Ajo është për priftërinjtë. Unë kërkoj që shërbëtorët e Mi të shenjtë ta recitojnë atë çdo ditë.

Lutja e Kryqëzatës (170) Për të mbështetur Fjalën e Shenjtë të Zotit 

O Zot i dashur, Jezu Krishti im i dashur, më mbaj. 

Më mbro. 

Më mbaj mua në Dritën e Fytyrës Tënde, ndërsa persekutimi im intensifikohet, kur mëkati im i vetëm është se mbështes të Vërtetën, Fjalën e Shenjtë të Hyjit. 

Më ndihmo të gjej kurajën për të të shërbyer Ty me besnikëri në çdo kohë.

Më jep Kurajën Tënde dhe Forcën Tënde, ndërsa luftoj për të mbrojtur Mësimet e Tua kundër opozitës së egër. 

Kurrë mos më braktis, Jezus, në kohën kur unë kam nevojë dhe më siguro me gjithçka që më duhet për të vazhduar të të shërbej Ty, 

përmes dhënies së Sakramenteve të Shenjta dhe të Trupit e Gjakut Tënd të Çmuar, përmes Sakrificës së Shenjtë të Meshës. 

Më beko, Jezus. 
Ec me mua. 
Pusho tek unë. 
Qëndro me mua.