Kerko Mesazhet ketu

Monday 23 September 2013

Nëna e Shpëtimit: Ju do të talleni për mos pranimin e interpretimit të ri të Katolicizmit

E Mërkurë, 11 Shtator 2013

Bija ime, Zemra ime është e ndërthurur me atë të Birit tim të dashur, Jezu Krishtit, në këtë kohë të dëshpërimit të madh kur persekutimi i të gjithë fëmijve të Hyjit po rritet.

Çdo person në botë, në veçanti ata pa para, pa influencë apo pronësi, do të vuajnë për shkak të lakmisë së atyre që kontrollojnë shumë kombe. Puna ime për të ndihmuar Birin tim për të realizuar pjesën finale të Besëlidhjes së Tij për të shpëtuar njerëzimin ka filluar të duket në shumë mënyra. Unë, përmes Fuqisë së Hyjit, do t'i drejtoj të gjithë ata që janë të dëshpëruar nga hidhërimi, për shkak të vuajtjeve në jetën e tyre, drejt Strehës së Mbrojtjes së Birit tim. Ata që do të duhet të durojnë varfëri të tillë, uri, mundime, padrejtësi të tillë – çfarëdo që mund të jetë – do të ngushëllohen kur të më kërkoni mua të lutem për ju.

Ata prej jush që duhet të vuajnë, për shkak se dëshmoni për Jezu Krishtin, Shpëtimtarin e njerëzimit, do t’ju jepet extra forcë në këtë kohë kur të më kërkoni Mua t’ju ndihmoj. Padrejtësia më e madhe brënda Kishës së Birit tim do të dëshmohet së shpejti, ku të dy palët besimtarët e zakonshëm dhe shërbëtorët e shenjtë, do të akuzohen për mosbindje kundrejt Mësimeve të Jezu Krishtit.

Juve do t’ju kërkohet të bëni një betim – që do të recitohet njësoj si Lutja e Apostujve – për të deklaruar besnikërinë tuaj ndaj një forme të ndryshuar të ardhurimit të Hyjit. Duke u zotuar, përmes këtij betimi, i panjohur në Biblën Më Të Shenjtë, ju do ta vini shpirtin tuaj në rrezik të madh. Liturgjia do të ndryshohet dhe pjesë të reja do të shtohen, ndërsa pjesët e tjera, të recituara për shumë vite me radhe, nuk do të bëhen më të ditura. Ky plan djallëzor do të justifikohet sepse ata do të mbledhin të gjitha cilësitë e shoqëruara me Birin tim dhe do t’i deklarojnë ato të jenë arsyeja për ndryshime të tilla.

Prandaj dhe ata prej jush që janë besnikë ndaj Birit tim do ta kënë këtë tepër shqetësuese dhe shpirtrat tuaj do të vuajnë së tepërmi. Dhe ndërsa ju vazhdoni t’i bëni nderime Birit tim, ju do të talleni për mos pranimin e interpretimit të ri të Katolicizmit dhe të Krishtërimit. Ju kurrë nuk duhet të humbisni kurajon, gjatë këtyre sprovave, sepse ju, fëmijët e mi, jeni të favorizuar nga Hyji dhe Ai do të qëndroj me ju deri në fund.

Kurrë mos u largoni nga e Vërteta. Kurrë mos besoni ndonjë gjë, që nuk vjen nga Hyji.

Nëna juaj e dashur
Nëna e Shpëtimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/11/mother-of-salvation-you-will-be-mocked-for-failing-to-recognise-the-new-interpretation-of-catholicism/