Kerko Mesazhet ketu

Friday 20 February 2015

Lutja e tmerron të ligun

E Enjte, 12 Shkurt 2015, në 18:00

Bija Ime fort e dashur, Unë i kërkoj të gjithë t
ë Krishterëve në çdo pjesë të botës ta shtojnë kohën që ata kalojnë në lutje për forcën për ta mposhtur mëkatin, e cila po e mbyt botën dhe po sjell vuajtje dhe çdo lloj mundimi në fillimet e saj.

Mëkati mund të shkatërrohet me anë të lutjes. Lutja është arma më e fuqishme kundër të ligut dhe sa më shumë ju ktheheni tek Unë, Jezusi juaj, aq më shumë Unë mund ta mposht kundërshtarin Tim. Ndërsa Unë nuk bëj ndonjë kërkesë për ju, që ta rëndoj zemrën tuaj, Unë vetëm kërkoj që ju të më thërrisni Mua për t’i ndihmuar mëkatarët t’i shmangen ligësisë, e cila mund të lindi brënda zemrave të tyre në çdo moment.

Fuqia e Satanit është në një pikë kur ata pa asnjë fe apo besim në Zot, manipulohen lehtë. Ai i nxit dhe i tundon ata në çdo rast. Njeriu, në sytë e Satanit, është një reflekt pasqyre e Hyjit, I Cili e krijoi njeriun në Imazhin e Tij. Satani e urren çdo qënie të vetme njerëzore me një intensitet që ta merr frymën. Është vetëm njeriu që është vigjëlent ndaj taktikave të tij që mund ta shikoj të Vërtetën kur djalli merr shumë forma. Vetëm njeriu që është i hapur ndaj Fjalës së Hyjit – i cili e do dhe e njeh Atë – mund ta largoj influencën e mashtruesit përmes fuqisë së lutjes.

Lutja e tmerron të ligun dhe e dobëson mbërthimin që ai mban mbi njerëzimin. Lutja është më e fuqishme se një shpatë që është përdorur në betejë, sepse ajo krysisht nuk e lëndon armikun por e shkatërron atë.

Jezusi juaj