Kerko Mesazhet ketu

Monday 29 July 2013

Kini besim tek Unë dhe Unë do t’i hap sytë tuaj ndaj të Vërtetës së të ardhmes suaj të lavdishme

E Hënë, 22 Korrik 2013

Bija Ime fort e dashur, Unë i bëj thirrje të gjithë të rinjve në botë, të të gjitha besimeve dhe të gjitha feve.

Unë Jam Jezu Krishti, Shpëtimtari i botës, dhe Unë do ta bëj veten Time të njohur tek ju, shpejt. Kur kjo të ndodhi, gjatë një ngjarje supernatyrale, që do të përjetohet në mbarë botën në të njëjtën kohë, ju do ta mësoni të Vërtetën.

Ju mund të mos e pranoni Thirrjen Time për ju tani. Ju mund të mos më mirëprisni Mua në jetën tuaj të përditshme, por kur ju të ndjeni Dashurinë Time, asgjë tjetër nuk do të ketë më rëndësi.

Koha për Ardhjen e Dytë është afër. Kjo ngjarje, kur Unë të vij për të sjellë Paqen, ndërsa lajmëroj Parajsën e Re, do t’ju pushtoj me një gëzim, që ju kurrë nuk e keni përjetuar më parë. Unë do t’ju sjell një jetë përtej ëndrrave tuaja – një jetë që po t’i hidhnit një sy të shpejtë, do të ishte gjithçka që ju dëshironi.

Ardhja e Dytë nuk është për tu patur frikë, pasi do të jetë rasti më i gëzueshëm. Ky është Premtimi Im. Ju kurrë nuk duhet të shqetësoheni apo të ndjeni se jeta ka marrë fund – se do t’ju mohohet koha që ju nuk e vlerësoni në botë – sepse jeta vetëm sa do të filloj. Këtë herë nuk do të ketë mundime, lëndime, zemërim, urrejtje apo përçarje. Vetëm dashuria do të lulëzoj dhe, me atë, një jetë e shkëlqyer, ku ju do të jetoni të bashkuar, në dashuri dhe paqe me të dashurit tuaj.

Unë Jam duke e pregatitur botën për këtë Ngjarje të Madhe, e cila është profetizuar. Me qëllim që të pregatiteni – sepse sa hap e mbyll sytë, bota do të ndryshoj përgjithmonë – ju duhet të vini tek Unë. Për të marrë këtë jetë në Parajsën e Re, ku ju do të ruani një trup dhe shpirt të përkryer, ju duhet të më kërkoni Mua ta pastroj shpirtin tuaj. Me qëllim që Unë ta bëj këtë, ju duhet të më kërkoni Mua t’ju fal mëkatet tuaja. Është kaq e thjeshtë. Unë e di se ju jeni një mëkatar. Ju e dini se jeni një mëkatar, por kjo kurrë nuk duhet t’ju ndaj nga Unë.

Nëse ju jeni të shqetësuar apo të trëmbur, atëherë m’i tregoni Mua shqetësimet tuaja dhe Unë do ta lehtësoj dhimbjen tuaj. Kini besim tek Unë dhe Unë do t’i hap sytë tuaj ndaj të Vërtetës së të ardhmes suaj të lavdishme. Kur Toka të jetë rip
ërtërirë dhe Ardhja e Dytë të jetë lajmëruar, Unë do të jem duke pritur për t’ju përshëndetur. Unë gjithmonë do t’ju dua, sepse ishte për ju që Unë e dhashë Trupin Tim, dhe Unë i lejova ata të më kryqëzonin Mua. Kur Unë ju dua kaq shumë, atëherë nuk ka asgjë që do t’ju pengoj të më thërrisni Mua sot.

Unë pres thirrjen tuaj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/22/trust-me-and-i-will-open-your-eyes-to-the-truth-of-your-glorious-future/