Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 24 July 2013

Profetja e fundit tani është dërguar prandaj ju lutem të mos e refuzoni këtë Dhuratë

E Premte, 19 Korrik 2013

Bija Ime fort e dashur, kur ti merakosesh dhe ndjen se nuk të duan, për shkak të këtij Misioni, ti duhet ta dish se Shpirti I Shenjtë gjithmonë do të mbaj ty të fortë. Ti kurrë nuk do të jesh në gjëndje të deklarosh gënjeshtra, pasi kjo nuk lejohet nga Ati Im i dashur. Ti je profetja e kohëve të fundit dhe nd
ërsa Unë e di se kjo ty të frikëson, dije këtë.

Unë, përmes Dashurisë së Atit Tim, dhuroj Mëshirë të madhe mbi botën. Profetja e fundit tani është dërguar, prandaj ju lutem të mos e refuzoni këtë Dhuratë, sepse është dëshira e Atit Tim të mbledhi të gjithë fëmijët e Tij dhe t’i mbroj ata nga i ligu në botë.

Kjo është Dhurata për t’ju sjellë ju shpëtimin final nga një ndëshkim i tmerrshëm.

Mos e refuzoni këtë Dhuratë profecie, ndërhyrjen finale nga Qielli, për t’ju shpëtuar nga e keqja.

Ata që nuk e nderojnë Atin Tim dhe që adhurojnë zotat paganë, vëndet tuaja do të fshihen nga faqja e Dheut, nëse nuk ktheheni tek Një Hyj I Vërtetë. Ju, që adhuroni zotat e rremë, të cilat ju premtojnë të ardhme të shkëlqyer dhe që joshin kotësinë tuaj, do të çohen larg Meje dhe ju do të mbyteni në boshllëkun e pafund – një humnerë nga e cila nuk do të ktheheni kurrë.

Dëgjoni tani, të gjithë ju. Unë i bëj thirrje njerëzimit prej Qiellit. Profetja Ime thjesht do të bëj ashtu si i them Unë. Ajo më bindet Mua, Birit të Hyjit, Birit të njeriut, ashtu si është parathënë. Ajo nuk ka zë. Fjalët e saj janë Fjalët e Mia. Bindja e saj është kryesore sipas Komandës së Hyjit. Bindja e saj do të thotë se ajo nuk është lejuar ta hapi gojën për të mbrojtur Fjalën e Hyjit.

Të gjitha ngjarjet, e parath
ëna, do të ndodhin shpejt. Shpërfilleni këtë paralajmërim nga Qielli dhe ju do të vuani më shumë se është e nevojshme. Flisni keq për këto Fjalë nga Qielli dhe ju do të shfaqeni në gjithë turpin tuaj para mbarë botës që më persekutoni Mua.

Fjala Ime është e Vërtetë. Fjala Ime është konkrete. Fjala Ime ju jepet për t’ju mbrojtur dhe për t’ju shpëtuar nga bisha, që e shkatërron jetën tuaj me infektimin e vet. Ju lutem të jeni të fortë dhe të largoheni nga gënjeshtrat e liga që ai ju tregon. Nëse zemra juaj është e rënduar ejani tek Unë dhe Unë do ta bëj atë më të lehtë. Nëse zemra juaj është e trishtuar Unë do t’ju pushtoj dhe do t’ju sjell paqe me qëllim që vdekja kurrë të mos ju frikësoj përsëri.

Nëse ju jeni të mbushur me zemërim, që kthehet në urrejtje kundër këtyre Mesazheve, dijeni pra se ju jeni sulmuar nga mbreti i gënjeshtrave. Ju do ta dini brënda zemrës suaj se nëse këto Mesazhe ju shkaktojnë dhimbje dhe vuajtje, ato vijnë nga Unë.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/19/the-final-prophet-has-now-been-sent-so-please-do-not-reject-this-gift/