Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 24 July 2013

Nëna e Shpëtimit: Medalja e Shpëtimit ofron Dhuratën e Kthimit në Besim

E Enjte, 18 Korrik 2013

Bija ime, unë dëshiroj të bëhet e ditur, që tani e tutje, unë do të quhem sipas titullit të fundit, që mu dha nga Biri im, në Tokë. Në këtë, Mision Final, unë do të referohem, gjatë gjithë kohës, si Nëna e Shpëtimit.

Imazhi im do të krijohet dhe një Medalje e gdhëndur ku, nga njëra anë, unë do të jem e vendosur me diellin mbrapa kokës sime dhe ku 12 yje të ndërthurura në një kurorë gjëmbash është e vendosur mbi kokën time. 

Në anën tjetër të Medaljes, unë dëshiroj të shfaq Zemrën e Shenjtë të Birit tim me Dy Shpatat e Shpëtimit, të cilat do të kryqëzohen në secilën anë.

Shpatat e Shpëtimit do të kenë një qëllim të dyfishtë. Shpata e Parë do të vrasi bishën dhe mua më është dhënë autoriteti ta bëj këtë në Ditën Finale. Shpata tjetër do t'i copëtoj zemrat e mëkatarëve më të ngurtësuar dhe do të jetë Shpata prej së cilës shpirtrat do të shpëtohen. 

Kjo Medalje do të krijohet me shumicë dhe pastaj, kur të merren nga ata që i kërkojnë ato, duhet të bekohen nga një prift dhe pastaj t'ju jepen falas të tjerëve.

Medalja e Shpëtimit ofron Dhuratën e Kthimit në Besim, dhe Shpëtimin.

Të gjithë ata që e marrin Medaljen e Shpëtimit duhet të thonë këtë Kryqëzatë Lutje (115) Për Dhuratën e Kthimit në Besim:

O Nëna e Shpëtimit, mbuloje shpirtin tim me lotët e tu të Shpëtimit.

Më çliro nga dyshimet.

Lartësoje zemrën time, që ta ndjej Praninë e Birit tënd.

Më sill paqe dhe ngushëllim.

Lutu që me të vërtetë të kthehem në besim.

Më ndihmo ta pranoj të Vërtetën dhe hape zemrën time për të pranuar Mëshirën e Birit tënd, Jezu Krishtit. 

Amen.

Bija ime, të lutem të bësh një model të kësaj Medalje. Unë do të udhëzoj në çdo hap të udhës dhe më pas ti duhet të sigurosh që ajo të ofrohet në mbarë botën.

Shkoni në paqe për t’i shërbyer Birit tim.

Nëna juaj
Nëna e Shpëtimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/18/mother-of-salvation-the-medal-of-salvation-offers-the-gift-of-conversion/