Kerko Mesazhet ketu

Thursday 16 August 2012

Më lejoni që t’ju ngre, nga i gjithë lëndimi, drejt shpëtimit larg prej Antikrishtit

E Martë, 31 Korrik 2012, në 20:00

Bija Ime fort e dashur, më dëgjo Mua tani ndërsa Unë të informoj se Koha Ime pothuajse ka ardhur mbi botën.
 
Koha juaj është e shkurtër ndërsa ditët e errësirës zbehen dhe një agim i ri, një fillim i ri do të dalë.

Të gjithë lotëve tuaj të frikës dhe vuajtjes pothuajse po iu vjen fundi ku pak kohë ka mbetur për shfaqjen e Epokës së Lavdishme të Paqes. 

Ripërtëritja e Mbretërisë së Tokës do të ndodhë së shpejti dhe Autoriteti Im mbi të gjithë fëmijët e Hyjit do ta zëvendësojë vendin e Satanit. 

Paqartësia juaj, ndjekësit e Mi, mbi autenticitetin e Thirrjes Sime ndaj jush tani, do të zhduket. 

Gjithçka do të bëhet e qartë, si ujërat e pastra kristal të një burimi nga Trupi Im Qiellor, ndërsa të vërshojë përpara tani për t’i konsumuar zemrat e gjithë fëmijëve të Hyjit. 

Drita e së Vërtetës do ta ndriçojë botën, pavarësisht nga errësira gjithmonë në rritje që është vendosur si një sëmundje e keqe nëpër çdo skaj të tokës.
 
Shumë shpejt e Vërteta do t’ju çlirojë, do t’i qartësojë të gjitha dyshimet tuaja, frikën tuaj dhe do të çlirojë brenda jush një qartësi të mendjes dhe të shpirtit. Pastaj, të mbushur me Shpirtin Tim të Shenjtë, një konvertim global do të ndodhë. 

Ata me besim të dobët do të ripërtërihen dhe e Vërteta e një Ushtrie të re të Krishterë do të dalë në pah. 

Shpresa, dashuria dhe lutja do t'ju mbështesin ndërsa Unë e udhëheq botën drejt Trashëgimisë së Re të premtuar juve për kaq kohë.

Për ata prej jush që jeni të frikësuar nga mesazhet e Mia, thjesht kujtoni këtë. 

Bota që ju pret është një Dhuratë e madhe për ju dhe familjet tuaja. Është një Parajsë që ju duhet ta prisni me padurim sepse asgjë tjetër në tokë, ashtu siç ju e njihni atë, nuk mund të krahasohet me të. 

Nëse ju më doni Mua, atëherë kini besim në Mirësinë Time, Dashurinë Time, premtimin Tim për t’ju shpënë brenda trashëgimisë së Lavdishme për të cilën ju ishit lindur. 

Dorëzojini të gjitha shqetësimet dhe frikën tuaj tani.

Më lejoni që t'ju ngre, nga i gjithë lëndimi, drejt shpëtimit larg prej Antikrishtit. 

Recitoni këtë Lutje të Kryqëzatës (71) Lutje për të na shpëtuar nga persekutimi

O Jezus, shpëtoji fëmijët e Hyjit nga antikrishti. Na mbro nga planet për të kontrolluar Tokën. Zot, na shpëto nga persekutimi.
Mbroji shpirtrat e errët nga antikrishti, që të arrijnë të shëlbohen në Sytë e Tu.

Na ndihmo në dobësinë tonë. Na forco në shpirt për t’u ngritur dhe drejtuar njëri-tjetrin, ndërsa marshojmë në Ushtrinë Tënde për në Portat e Parajsës.

Unë kam nevojë për Ty, i dashur Jezus. 
Unë të dua Ty, i dashur Jezus. 
Unë i jap lavdi Pranisë Tënde në Tokë.
Unë e shmang errësirën.

Unë të adhuroj Ty dhe të dorëzohem, në trup dhe shpirt, që Ti të ma zbulosh të Vërtetën e Pranisë Tënde – dhe që unë gjithmonë të kem besim në Mëshirën Tënde në çdo kohë.
Amen.

Shkoni tani dhe i përgatisni shpirtrat tuaj që të mbeteni të fortë dhe besnikë ndaj Meje ndërsa Unë ju drejtoj drejt Jetës së Përjetshme.

Jezusi juaj