Kerko Mesazhet ketu

Thursday 26 September 2013

Nëna e Shpëtimit: Këto Medalje do t'i kthejnë në besim të gjithë shpirtrat, që e pranojnë Mëshirën e Birit tim, Jezu Krishtit

E Shtunë, 14 Shtator 2013, ora 16:10

O, bija ime, ashtu si unë e desha Birin tim, që nga momenti që pashë Fytyrën e Tij të bukur, po ashtu un
ë i dua të gjithë fëmijët e Hyjit sikur të ishin të mitë.

Unë jam Nëna e Hyjit, por unë jam gjithashtu edhe Nëna e të gjithë fëmijve të Hyjit, kur unë u betova për t’i ndihmuar ata në momentin e tyre të shpëtimit p
ërfundimtar. Biri im, kur Ai më kurorëzoi mua në Kurorëzimin tim në Qiell, më dha autoritetin të bëhem Nëna e 12 fiseve – 12 kombeve në Jeruzalemin e Ri. 

Përpara se të agoj ajo ditë, unë, si Nëna e Shpëtimit, do t’i kërkoj shpirtrat ngado dhe do t’i sjell ata tek Biri im. Unë e ndihmoj Atë në këtë detyrë të rëndë dhe ashtu si Zemra ime është e ndërthurur me të Tijën, ajo është gjithashtu e ndërthurur brënda zemrave të atyre që me të vërtetë e duan Birin tim. 

Si Nëna juaj, unë i dua të gjithë fëmijët e Hyjit. Unë ndjej të njëjtën dashuri për secilin për jush ashtu si çdo nënë ndjen për të voglin e saj. Unë i shoh fëmijët e Hyjit sikur të ishin të gjithë thjesht
ë fëmijë të vegjël. Unë e ndjej dhimbjen e tyre. Unë vuaj me Birin tim kur Ai i shikon mëkatarët, të cilët e refuzojnë Dashurinë që Ai ka për ata. Sa vuan Ai për ata dhe sa shumë lotë unë derdh tani kur shikoj shkatërrimin e njeriut të rritet prej përhapjes së mëkatit. Por, ka akoma shumë dashuri të gjallë në botë. Kjo dashuri, kur është e pastër, do t’i rezistoj errësirës dhe, si një fener drite, do t’i tërheqi shpirtrat drejt tij. Në këtë mënyrë Hyji do të punoj për të ndriçuar njerëzimin. Ai do të përdori dashurinë e atyre që e duan Atë për t’i sjellë Atij shpirtrat e të tjerëve. 

Detyra ime është që t’i ofroj sa më shumë mëkatarëve të jetë e mundur mundësinë për të shpëtuar shpirtrat e tyre. Unë e bëj këtë p
ërmes shfaqjeve, të cilat dëshmohen kur unë shfaqem, me qëllim që të ndez besimin e mëkatarëve ngado. Unë tani e bëj këtë duke dhënë Medaljen e Shpëtimit. 

Bija ime, ashtu si kam thënë, kjo Medalje duhet të mundësohet në botë përmes teje dhe e bazuar mbi udhëzimet e mia për ty. Këto udhëzime do të bëhen të njohura vetëm tek ty. 

Këto Medalje do t'i kthejnë në besim të gjithë shpirtrat që e pranojnë Mëshirën e Birit tim, Jezu Krishtit. Kjo më pas do të çoj në shpëtimin e miljonave. 

Faleminderit, fëmijë, që e hapët zemrën tuaj ndaj meje, Nënës suaj dhe që tregoni bindje ndaj Birit tim të dashur, Jezu Krishtit, Shpëtimtari i njerëzimit.

Nëna juaj
Nëna e Shpëtimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/14/mother-of-salvation-these-medals-will-convert-all-souls-who-are-open-to-the-mercy-of-my-son-jesus-christ/