Kerko Mesazhet ketu

Saturday 28 September 2013

Planet e Mia për të shpenguar botën po sjellin fryte. Gjithçka është tani në vënd

E Dielë, 15 Shtator 2013, ora 23:50

Bija Ime fort e dashur, të gjitha Planet e Mia për të shpenguar botën po japin fryte. Gjithçka është në vënd. Ushtria ime është formuar. Ata do të rriten tani dhe do të p
ërhapen ngado, duke sjellë me vete shumë shpirtra që Unë i dëshiroj. 

Kësaj Ushtrie i janë dhënë Hire të mëdha nga Unë dhe prej Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë ata do ta mbajnë të ndezur Flakën e Krishtërimit dhe do të mbajnë Pishtarin e të Vërtetës deri në Ditën P
ërfundimtare

Ata do ta sjellin Dritën e Hyjit tek skaji më i errët dhe do t’i hapin sytë e miliona njerëzve ndaj Fjalës së Vërtetë të Hyjit, ndërsa braktisja e pushton Kishën Time mbi Tokë. Unë ju dhuroj atyre këtë Kryqëzatë Lutje për t’i ndihmuar ata të betohen për besnikërinë e tyre ndaj Meje.   

Lutja e Kryqëzatës (121) Besnikëri ndaj Ushtrisë së Jezu Krishtit

Ne qëndrojmë të bashkuar me Zemrën Tënde të Shenjtë, i dashur Jezus. 

Ne e flasim me autoritet Fjalën e Vërtetë të Hyjit. 

Ne do të ecim deri në fund të Tokës për të përhapur të Vërtetën. 

Ne kurrë nuk do të pranojmë ndonjë doktrinë të re, të rreme, në Emrin Tënd, përveç asaj që Ti Vetë na mësove.

Ne qëndrojmë të vërtetë, besnikë dhe të palëkundur në besimin tonë.
 
Ne do t’i trajtojmë ata që të tradhtojnë Ty me dashuri dhe dhembshuri, me shpresën që ata të kthehen tek Ti. 

Ne do të jemi të vendosur, por të duruar, me ata që na persekutojnë në Emrin Tënd. 

Ne do të ecim fitimtarë gjatë gjithë udhës drejt Parajsës Tënde të Re. 

Ne premtojnë, se përmes dhimbjes dhe vuajtjes sonë, do të sjellim Ty të gjithë ato shpirtra të humbur që kanë etje për Dashurinë Tënde. Të lutemi pranoji lutjet tona për të gjithë mëkatarët në botë, që të mund të bëhemi një familje, të bashkuar në dashurinë për Ty, në Epokën e Re të Paqes. Amen. 

Shkoni, Ushtria Ime e Mbetur, me dijen se do t’ju jepet e gjithë ndihma dhe Hiret për të arritur sukses në këtë Mision të Shenjtë të fundit në Tokë, ku Unë mund të mbledh të gjithë fëmijët e Hyjit nga faqja e Tokës dhe t’i sjell ata në Parajsën Time të Re.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/09/15/my-plans-to-redeem-the-world-are-being-brought-to-fruition-all-is-in-place-now/