Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 28 May 2013

Kur të vij koha që bisha të ekspozoj antikrishtin, shenja të mëdha do të shihen

E Martë, 21 Maj 2013

Bija Ime fort e dashur, kur të vij koha që bisha të ekspozoj antikrishtin, shenja të mëdha do të shihen. Bubullima, të padëgjuara kurrë më parë, do të ndjehen në shumë pjesë të botës, por në veçanti, në pjesën ku antikrishti ka lindur.

Por atëherë Shpirti Im I Shenjtë, i dërguar mes ndjekësve të Mi, në të gjitha Kishat e Mia t
ë Krishtere, do të siguroj që ata të jenë gati. Ata, së bashku me dishepujt e Mi nga ky Mision do të formojnë Kishën e Mbetur. Fuqia e tyre do të jetë e madhe dhe asnjë e keqe nuk do të vij tek ata me Vulën e Hyjit të Gjallë. Fuqia e tyre do të vij nga Lutjet e dhëna atyre nga Nëna Ime dhe në Kryqëzatën e Lutjeve.

Antikrishti do ta filloj sundimin e tij me qetësi. Asnjë nuk do të dyshoj për qëllimin e tij për arsyen se një lloj paqe do të bier mbi Tokën.

Kjo kohë do të jetë shumë e rëndësishme për ju, Ushtria Ime e Mbetur, për tu mbledhur në Grupe Lutjesh. Unë solemnisht ju premtoj se këto Lutje do të dobësojnë shumë nga veprat e tmerrshme që ai, antikrishti, do të shkaktoj mbi kombet që mbulojnë të katër skajet e Tokës.

Unë do t’i dhuroj falje të gjithë atyre kombeve ku Grupet e Lutjes janë ngritur. Do të jetë prej devotshmërisë suaj ndaj Meje, Jezusit tuaj të dashur, që Unë do të shpëtoj shpirtrat dhe hedh më shumë Dhurata mbi njerëzimin, për t’i mbrojtur fëmijët e Hyjit kundër vuajtjes që bisha po komplomenton.

Besoni tek Unë. Të jeni të qetë me dijen se po udhëzoheni dhe po mbroheni.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/21/when-the-time-comes-for-the-beast-to-reveal-the-antichrist-great-signs-will-be-seen/