Kerko Mesazhet ketu

Friday 11 July 2014

Besimi juaj do të vihet në provë si kurrë më parë

E Martë, 1 Korrik 2014, në 20:50

Bija Ime fort e dashur, dashuria, që rrezaton nga dishepujt e Mi të cilët më ndjekin Mua në këtë kohë, është e gjithë përfshirë. Është Drita, e cila ndriçon mes jush ajo që e ruan Dashurinë Time, e cila ndjehet ngado që Unë Jam i nderuar.

Shpirti I Shenjtë vazhdon të vërshoj mbi Kishën Time në Tokë, ndërsa ajo përpiqet kundrejt sprovave dhe vështirësive, me të cilat përballet çdo ditë.

Megjithatë, shpirti i errësirës vazhdon të peshoj rëndë mbi kombet, pasi çdo përpjekje po bëhet nga agjentët e të ligut të zhdukin çdo gjurmë Timen, Fjalën Time dhe Kishën Time të Vërtetë, nga faqja e Dheut. Të jeni të bindur, se pavarësisht se sa e rëndë të jetë pesha juaj, Unë Jam me ju, duke ecur krah jush dhe duke ju ndihmuar të kapërceni vështirësi, në çdo hap të udhëtimit tuaj.

Besimi juaj do të vihet në provë si kurrë më parë; guximi juaj mund t’ju lër herë pas here; këmbngulja juaj do të vihet në provë deri në fund dhe pranimi juaj i të Vërtetës do të sfidohet. Ju do të ngacmoheni; do të talleni dhe përçmoheni, të gjitha këto do të shkaktohen nga veprat e liga të atyre që Satani i përdor për të më luftuar Mua, Jezu Krishtin. Por asgjë nuk do ta shkatërroj Kishën Time – ndjekësit e Mi të vërtetë.

Ata që qëndrojnë besnikë ndaj Fjalës së Hyjit, ashtu si ka ekzistuar për kaq kohë, do të vazhdojnë të më përfaqësojnë Mua në Tokë. Mbrojtja Ime do t’ju mbuloj si një mburojë e padukshme dhe besimi juaj kurrë nuk do të dobësohet kur të luftoni me Shpatën e Hyjit.

Qëndroni besnikë ndaj Meje dhe Drita Ime do të vazhdoj të ndriçoj mbi racën njerëzore. Premtimi Im është se Kisha Ime do të mbetet e paprekur, edhe pse më e vogël nga sa është tani, deri kur Dita e Madhe e Zotit të agoj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/07/01/your-faith-will-be-tested-like-never-before/