Kerko Mesazhet ketu

Sunday 2 June 2013

Këto Mesazhe do të jenë të fundit të dhëna juve para Ditës së Madhe kur Unë të vij për të Gjykuar

E Shtunë, 25 Maj 2013

Bija Ime fort e dashur, dhimbja e profetëve të cilët erdhën para teje, kurrë nuk është bërë me të vërtetë e ditur. Por pesha e tyre ishte e rëndë. Ndryshe nga vizionarët, ata punonin vetëm dhe atyre ju mohua çdo formë pranimi.

Profetët urreheshin sepse ata profetizonin në Emër të Hyjit dhe sepse ata tregonin për tragjedi të së ardhmes, që do të binin mbi njerëzimin për shkak të njollës së mëkatit. Ata bënin jetë të vetmuar dhe të friksuar dhe u rrëzuan shumë herë për shkak të vështirësisë së Misionit të tyre. Ata e patën të vështirë të kuptonin profecitë dhe shumë prej tyre ishin të paditur ndaj kuptimit të Fjalëve, që ju diktua atyre. Shumë ishin të pasigurtë nëse ata ishin, në fakt, profetë, por sipas fryteve të Misionit të tyre, kur ata mund të shikonin përhapjen e Fjalës së Hyjit dhe sa shpejtë kthimi n
ë besim u dëshmua, ata kuptuan.

Shumë nga profetët e Hyjit u përçmuan, u tallën dhe u konsideruan të jenë heretikë. Shumë u hodhën në shkretëtirë dhe u torturuan, e gjithë kjo sepse ata ishin lajmëtarë të dërguar nga Hyji.

Profetët janë dërguar në botë, vetëm prej Dashurisë së Hyjit, për t’i pregatitur fëmijët e Tij për ngjarjet, që do të kenë një efekt në shpëtimin e shpirtrave të tyre.

Profetëve ju janë dhënë Misione të ndryshme.

Në disa raste, ata u dërguan për të paralajmëruar njerëzimin për rrezikun e mosbindjes ndaj Atit. Të tjerët u dërguan të paralajmërojnë për pasojat, të cilat do të binin mbi njerëzimin, nëse ata binin në mëkat të rëndë. Në raste të tjera, ishte për të paralajmëruar njerëzimin për ata që do t’ju shkaktonin atyre persekutim dhe që përpiqeshin të pengonin Fjalën e Hyjit të ushqente fëmijët e Tij. Dhe pastaj ishte Gjon Pagëzori, i dërguar për të pregatitur fëmijët e Hyjit për ardhjen e Mesias, Biri i vetëm i Hyjit, i dërguar për t’i shpenguar ata në Sytë e Hyjit. Por ata nuk do e dëgjonin atë. Më i ulëti mes Hebrenjve më dëgjoi dhe më pranoi Mua, Jezu Krishtin, Birin e njeriut, por më të shenjtët dhe shërbëtorët më të lartë, brënda kishës në atë kohë, refuzuan ta pranonin të Vërtetën.

Dhe tani ti, bija Ime, je dërguar për të pregatitur udhën për Ardhjen Time të Dytë me qëllim që Unë të mund të sjell shpëtimin në botë dhe kështu Parajsa Ime e Re të mund të kuptohet. Kjo është parath
ënë, por a do të dëgjojnë ata? Për fat të keq, jo. Ata refuzojnë të besojnë se Ati Im do të mund të dërgonte në botë, në kohën e tyre, profetin e Tij të fundit. Duke e bërë këtë, ata mohojnë Ungjillin e Shenjtë të Hyjit. Ata besojnë se Ardhja Ime e Dytë nuk do të ndodhi deri në një të ardhme të largët. Ky gabim nuk është shkaktuar prej njohurisë së tyre mbi Shkrimin e Shenjtë, por për shkak të arsyes së tyre njerëzore të gabuar, përmes së cilës asnjë pjesë e Premtimit Tim për të ardhur përsëri nuk mund të kuptohet.

Trashëgimia e Lavdishme e të ardhmes suaj, që ju pret, është e juaja. Ajo është për secilin prej jush, pavarësisht se sa të errët apo të pastër janë shpirtrat tuaj, por ju duhet të pregatiteni dhe të jeni të gatshëm, sepse çdo djall nga Ferri i vërtitet Tokës në këtë kohë, dhe përmes të tjerëve do të përpiqen t’ju ndalojnë. Satani nuk do që Ati Im të sjelli fëmijët e Tij në shtëpi në trashëgiminë që ju takon atyre me të drejtë. Ai do të përhapi gënjeshtra, do të shkaktoj rrëmujë, dhe do t’ju tërheqi vëmëndjen. Metodat e tij mashtruese dhe dinake do të jenë kaq të mprehta dhe ai do të punoj përmes shpirtrave të tjerë, që e lënë veten të hapur ndaj tundimeve të tilla. Megjithatë, njerëzit nuk do të besonin se Hyji do të dërgonte ndonjëherë një tjetër profet në botë në këtë mënyrë. Është e panevojshme, do të thonë ata. Ata do të gabohen duke besuar, në të kundërt, në profetët e rremë dhe pasi ka shumë prej tyre – ujqër të veshur si dele – ata do të tërhiqen drejt atyre që do të thonë të gjitha ato gjëra që ata duan të dëgjojnë. Përralla të sajuara. Të mbuluarua me zgjuarësi me një të folur të shenjtë, që do të fshehë gënjeshtra të tmerrrshme, të cilat e njollosin Fjalën Time të Shenjtë.

Shën Faustina 
duke mbajtur imazhin
e Mëshirës Hyjnore
Ti, bija Ime, do të jesh e vetmja që do të flasësh Fjalën e Vërtetë të Hyjit në këtë kohë, për ta dëgjuar e gjithë bota. Ka gjithashtu edhe profetë të tjerë të Hyjit, por Misionet e tyre janë të ndryshme. Ty do të kërkohet të tregosh të Vërtetën, por e Vërteta do të trondisi, ashtu si edhe do të shpëtoj shpirtra.

A nuk do të mendonin ata mes jush që pohojnë se më njohin Mua, se Ati Im nuk do të dërgonte një profet të fundit për t’ju pregatitur, përmes Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë, para Ardhjes Sime të Dytë? A nuk e njihni ju Atë? A nuk e dini se sa e madhe është Dashuria e Tij? A nuk e dini sa e madhe është Dhembshuria e Tij? Nëse e dini, atëherë ju do t’i dëgjoni këto Mesazhe nga Qielli. Këto Mesazhe do të jenë të fundit të dhëna juve para Ditës së Madhe kur Unë të vij për të Gjykuar.

Ata që e jetojnë jetën sipas Fjalës së Hyjit dhe që nuk dinë për këto Mesazhe nuk kanë pse të kenë fikë. Ata që i pranojnë këto Mesazhe dhe paralajmërime, të mos pranojnë asnjë doktrinë tjetër përveç se asaj të dhënë botës prej Meje, Jezu Krishti, nuk kanë pse të kenë frikë, sepse e tyre do të jetë mbretëria e Parajsës Sime të Re.

Ata që do ta refuzojnë Dorën Time të Mëshirës, që largohen nga Unë dhe që shkatërrojnë shpirtrat e tyre duke nderuar Satanin dhe gjithë premtimet e tij boshe, në vënd të Hyjit dhe Krijuesit të tyre, do t’ju mohoet Jeta e Përjetshme, nëse nuk lypin Mëshirën Time.

Ka kohë përpara për të ripërtërirë jetën tuaj. Është shumë e thjeshtë. Ejani tek Unë dhe Unë do t’ju mbroj. Këto profeci kanë lidhje me të ardhmen dhe ato do të përmbushen. Refuzojini ato si pakuptim dhe ju do të pendoheni për ditën që ju i kthyhet shpinën të Vërtetës e premtuar tek ju si fëmijët e dashur të Hyjit.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/05/25/these-messages-will-be-the-last-given-to-you-before-the-great-day-when-i-come-to-judge/