Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 21 May 2014

Dashuria Ime, Mëshira Ime, Dhembshuria Ime do të jenë Hiri juaj i shpëtimit

E Mërkurë, 14 Maj 2014, në 23:30

Bija Ime fort e dashur, Hiret të cilat Unë i dhuroj botës do t’i kthejnë jobesimtarët në ndjekësit e Mi të devotshëm. Ata do të konvertohen menjëherë dhe do të bien në tokë para Meje në shërbim të devotshëm.

Ata që më tradhëtuan Mua, përgjatë jetës së tyre dhe që më larguan Mua, do të afrohen dhe do të më luten Mua t’i pranoj ata si të Mitë. Megjithatë, ata që komplomentojnë kundër Fjalës Sime, do të jenë më të vështirë për t’u shpëtuar. Sepse ata janë më të vetëdijshëm se të paditurit mbi kuptimin e Fjalës Sime dhe prapë, duke e ditur, ata përpiqen ta rishkruajnë atë për t’ju përshtatur vetë-vlerësimit të tyre arrogant. Për gjithë njohurinë e tyre, ata nuk e shohin të Vërtetën, sepse refuzojnë ta shikojnë atë. Ata nuk do të shpallin të Vërtetën absolute por përkundrazi do ta përpunojnë atë, me qëllim që të mashtrojnë të tjerët.

Disa njerëz më kundërvihen Mua sepse ata besojnë se për arsye të thirrjes së tyre për të më shërbyer Mua, atyre ju janë dhuruar dije. Ata mendojnë se e kanë autoritetin, të dhuruar atyre nëpërmjet Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë, për të adaptuar Mësimet e Mia, me qëllim që të mos e ofendojnë shoqërinë moderne. Krenaria e tyre do të jetë shkatërrimi i tyre dhe rënia e tyre prej Hirit do të dëshmohet nga shumë, të cilët do të ndjehen të mashtruar sepse ata janë çuar në gabim. 

Të tjerët mes tyre e dinë me saktësi se çfarë janë duke bërë, sepse nuk jam Unë që ata i shërbejnë – është i ligu. Ata qëllimisht ecin mes jush për ta shkatërruar Fjalën e Vërtetë të Hyjit. Ata nuk do të pendohen, as dhe nuk do ta pranojnë Dorën Time, sepse ata besojnë në gënjeshtrat e bishës, që ju ka premtuar armiqve të Mi, për shekuj me radhë, parajsën e tij që do të vij. Dhe ata kanë zgjedhur të besojnë në këtë mashtrim të sajuar për shkak të lakmisë dhe ambicjes së tyre. Në kohën kur ata ta kuptojnë të Vërtetën, do të jenë hedhur në humnerë. Ata janë thjesht disa nga fatkeqët dhe të gënjyerit që do ta kenë mohuar ekzistencën e djallit, për çfarë ai është, dhe për humnerën e pafund në të cilën ai banon përjetësisht.

Unë i paralajmëroj të gjithë fëmijët e Hyjit se duke i ndjekur udhët e të ligut, duke e refuzuar Fjalën e Hyjit dhe duke kryer mëkat mortor, kjo do të çoj në ndëshkim. Kushdo që ju thotë ndryshe ju gënjen. Por Unë do ta shpëtoj të penduarin deri në sekondën e fundit, kaq shumë Unë dëshiroj të shpëtoj secilin prej jush.

Dashuria Ime, Mëshira Ime, Dhembshuria Ime do të jenë Hiri juaj i shpëtimit. Unë nuk dëshiroj t’ju frikësoj, por Unë duhet t’ju tregoj të Vërtetën. Duke ardhur tek Unë – pavarësisht se cilat janë besimet tuaja, deri në momentin e fundit – Unë do t’ju mbedh si të Mitë. Kurrë mos e harroni këtë Premtim. Unë premtoj se Unë do t’ju arrij deri në thellësinë e dëshpërimit tuaj.

Jezusi juaj