Kerko Mesazhet ketu

Sunday 11 October 2015

Rusia dhe Kina do të shkaktojnë trazira

E Diel, 1 Maj 2011, në 21:00

Bija Ime e dashur, tregoji botës se përgatitjet janë tani gati për të përgatitur shpirtrat për Parajsën e Re në Tokë, të cilën Unë e kam premtuar.

Data për Ardhjen Time të Dytë në Tokë nuk është për t’u ditur nga ju. Megjithatë të jeni të sigurt se premtimet e Mia gjithmonë do të përmbushen. Askush nuk mund ta ndalojë Veprën Time të madhe të Mëshirës për të shpenguar njerëzimin. Satani nuk e ka këtë fuqi. Ai, mashtruesi, do të shkatërrohet, bija Ime, dhe nuk mund të mbijetojë. Koha e tij është shumë e shkurtër tani. Unë i paralajmëroj ata që e ndjekin atë përmes mëkatit, se u kanë mbetur pak mundësi për të shpenguar veten. Ata duhet të largohen tani nga mëkati nëse ata duan të shpëtojnë. Për ata nga ju ndjekësit që mund të kenë një pjesëtar familjeje apo një mik të veçantë që po ndjek udhën e mëkatit, është detyra juaj që të përpiqeni dhe t’ia hapni sytë ndaj të Vërtetës.

Përgatituni tani për të shmangur marrjen e shenjës së bishës


Shumë ngjarje si në Tokë dhe në Qiell kanë për të ndodhur tani, të cilat do ta kthejnë rrjedhën e historisë. Përgatituni, të gjithë ju, gjatë kësaj kohe. Unë ju kam thënë më parë se paraja do të pakësohet prandaj ju lutem përpiquni t’i përgatisni familjet tuaja për mbijetesë, me qëllim që të mos ju duhet të pranoni shenjën. Ju lutem të mos i shpërfillni kërkesat e Mia.

Grupet e Lutjes janë jetike tani për t’u mbrojtur dhe për të shpëtuar botën nga persekutimi i organizatave globale – politike, bankare dhe të ashtu-quajtura “për të drejtat e njeriut”. Qëllimi i tyre është për pushtet dhe kontroll përmbi ju, fëmijët e Mi, edhe pse shumë nga ju nuk mund ta shikojnë këtë. Ju megjithatë do ta shikoni me kohën. Dhe ajo kohë është afër. Filloni përgatitjet për mbijetesën tuaj të ardhme tani dhe vazhdoni të luteni, sepse Unë do t’ju ofroj hiret e Mia të veçanta për mbrojtjen e të gjithë juve. Ju lutem të mos kini frikë sepse gjithçka që do të ketë me të vërtetë rëndësi do të jetë besnikëria juaj ndaj Meje.

Ndërsa Rendi Mbarë Botëror merr nën kontroll Lindjen e Mesme, ju do të habiteni se sa shumë vende do të jenë nën kontrollin e tyre, sa shumë shpirtra të pafajshëm do të besojnë se këto regjime të reja do t’iu ofrojnë atyre liri. Por nuk do të jetë kështu.

Rusia dhe Kina do të shkaktojnë trazira

Shikoni tani ndërsa Rusia dhe Kina të bëhen grupi i tretë në shkaktimin e trazirave. Shumë shpejt tani, ata prej jush që ia kanë dhënë kontrollin e vendeve tuaja grupeve pa fytyrë që ju trajtojnë si kukulla, së shpejti do t’i shohin grupet e liga – këto forca politike, jo të Hyjit, duke u përpjekur që t’ju diktojnë se si të jetoni. Mbrojeni veten përmes lutjes. Çdo ditë dhe çdo orë Unë do t’jua lehtësoj vuajtjen. Më merrni Mua në Eukaristinë e Shenjtë dhe ju do të fitoni një forcë që do t’ju mbrojë në nivele të jashtëzakonshme gjatë këtij persekutimi.

Unë, Jezu Krishti, nuk dëshiroj të shkaktoj panik në jetën tuaj. Por Unë nuk mund të rri mënjanë dhe të mos ju paralajmëroj për këto ngjarje. Prej Mëshirës Sime, Unë Jam duke ju dhënë një mundësi për t’u përgatitur; jo vetëm për mirëqenien tuaj shpirtërore, por për mbijetesën e familjeve tuaja. Për t’ju shmangur vulës, ju lutem të përgatiteni me kujdes.

Paralajmërimi, pa dyshim, do ta lehtësojë ndonjë persekutim të tillë, sepse shumë do të konvertohen. Lutuni, lutuni tani për konvertim mbarë global, dhe për të dobësuar ndonjë mundim që do të ngjasë gjatë mbretërimit të antikrishtit dhe profetit të rremë.

Shpëtimtari juaj i dashur
Jezu Krishti

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2011/05/01/russia-and-china-to-cause-disruption/