Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 5 November 2014

Unë hedh Hire të mëdha mbi Ndjekësit e Mi në këtë kohë

E Mërkurë, 29 Tetor 2014, në 15:00

Bija Ime fort e dashur, Unë hedh Hire të mëdha mbi Ndjekësit e Mi në këtë kohë, kur ata kanë nevojë më shumë.

Hiret që Unë hedh mbi ju, ndjekësit e Mi, përfshijnë Dhuratën e Mprehtësisë për t’ju bërë të aftë të shikoni mashtrimin, që e ka d
ëmtuar mbarë botën. 

Unë gjithashtu ju jap Dhuratën e Rezistencës që të ngriheni kundër kundërshtarëve të Mi dhe të vazhdoni të luftoni me qëllim që Krishtërimi të mbijetoj. 

Unë gjithashtu ju jap Dhuratën e Durimit që të jeni të aftë të vazhdoni të flisni të Vërtetën kur do t’ju duhet të dëgjoni fallcitete që do të shqiptohen prej atyre ndjekësve të Mi, të cilët do të çohen në udhë të gabuar nga armiqtë e Mi. 

Më në fund, Unë ju jap Dhuratën e Dashurisë, dhe kur Unë ju mbush me këtë Dhuratë, ju do të jeni në gjëndje ta dobësoni të ligun përmes fjalëve, punëve dhe veprimeve tuaja. Dashuria për Mua, do të thotë se ju do t’i doni madje edhe armiqtë tuaj dhe me këtë Dhuratë ju do ta shkatërroni urrejtjen.

Shkoni dhe pranojini Dhuratat e Mia. E gjitha që duhet të bëni është të më thoni Mua

“Jezus më jep Dhuratat që më nevojiten për të qëndruar besnik ndaj Teje.”

Jezusi juaj i dashur

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/10/29/i-pour-great-graces-over-my-followers-at-this-time/