Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 7 June 2016

Unë nuk mund të duroj kur mendoj për ata shpirtra të zvarritur në Ferr nga Satani

E Martë, 13 Dhjetor 2011, në 20:15

Bija Ime më e dashur, përgatitjet janë të rëndësishme për të gjithë ndjekësit e Mi ndërsa Paralajmërimi afrohet.

Të gjithë ata besimtarë duhet të luten fort për faljen e mëkateve të tyre, me qëllim që të shmangin dhimbjen e Purgatorit, të cilën shumica e njerëzve në botë do ta përjetojnë menjëherë pas Paralajmërimit, për një kohë të shkurtër.

Lutuni, lutuni për të gjithë ata që do të jenë të traumatizuar kur ata të shikojnë gjendjen e shpirtrave të tyre, kur mëkatet t’iu shfaqen atyre gjatë Paralajmërimit.

Ata duhet ta kuptojnë se mëkatet e tyre duhet t’iu tregohen, përpara se ata të pastrohen nga gjithë mëkati, në mënyrë që të mund të hyjnë në Parajsën Time të Re në Tokë – Epokën e Re të Paqes, Dashurisë dhe Lumturisë, të cilën secili nga fëmijët e Mi duhet ta trashëgojë.

Zemra Ime është e mbushur me Gëzim sepse Unë i sjell njerëzimit këtë Dhuratë të madhe. Por, trishtimi Im mbetet për shkak të atyre që thjesht do ta refuzojnë mundësinë e kësaj Jete të Re.

Unë kam nevojë për kaq shumë lutje, fëmijë, që Satani të mund të ndalohet së vjedhuri shpirtra. Ai do të vazhdojë ta bëjë këtë deri në minutën e fundit.

Unë nuk mund të duroj të mendoj për ata shpirtra që do të zhvaten nga Unë, duke klithur dhe shkelmuar në protestë ndërsa ai dhe ndjekësit e tij i tërheqin ata zvarrë në thellësitë e Ferrit.

Më ndihmoni Mua, fëmijë, ta ndalojmë këtë përmes lutjeve tuaja.

Fëmijë, këta shpirtra duhet ta refuzojnë Satanin dhe udhët e tij plotësisht, nëse duan të hyjnë në Parajsën e Re. Ata ose duhet të kthehen tek Unë me dëshirë ose fare.

Ata kanë dy zgjedhje, Parajsën e Re mbi Tokë ose thellësitë e mallkimit të përjetshëm në shoqërinë e Satanit.

Kurrë mos e dyshoni ekzistencën e Ferrit, fëmijë. Të jeni të vetëdijshëm se çdo shpirt i errët, në çastin e vdekjes, tërhiqet zvarrë nga djajtë e Satanit në Ferr dhe torturohet përjetësisht. Për të gjitha premtimet e tij, Satani ka krijuar një situatë të tmerrshme torturash për shpirtra të tillë. Për shkak të urrejtjes së tij për njerëzimin këta shpirtra do të vuajnë përtej durimit të tyre. Por ata duhet të durojnë përjetësisht.

A nuk e dinë këta shpirtra se çfarë sjellin premtimet e Satanit?

A nuk e dinë ata se pasuritë, fama dhe materializmi joshës do të krijojnë një udhë të hapur drejt e në krahët e të ligut?

Zgjohuni të gjithë ju, sa e keni mundësinë. Shpëtoni veten tuaj dhe ata mëkatarë të gënjyer, të gjorë nga ky fund i tmerrshëm i ekzistencës suaj.

Ju nuk keni shumë kohë. Le të fillojë lutja për këta shpirtra sot.

Shpëtimtari juaj
Jezu Krishti

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2011/12/13/i-cant-bear-to-think-of-those-souls-dragged-by-satan-into-hell/