Kerko Mesazhet ketu

Saturday 30 January 2016

Çrregullsi klimatike do të përjetohen tani nga një numër vendesh. Ati Im është i Zemëruar

E Enjte, 25 Gusht 2011, në 20:00

Fort e dashura Ime, thirri të gjithë luftëtarët e Mi të lutjes që të luten për të tjerët – ata përfshijnë jo-besimtarët dhe ata të zënë në kurthin e dhunës dhe urrejtjes. Ata enden të pashpresë duke u munduar të gjejnë dashuri dhe paqe në jetën e tyre dhe e kanë të pamundur. Ju duhet të luteni fort për këta, sepse pa lutjet tuaja ata do të zhyten në zjarret e Ferrit. Mos e lejoni këtë të ndodhë. Nëse ata thjeshtë të mund të inkurajohen që të ecin pak drejt Meje dhe të përgatiten për t’i dëgjuar Fjalët e Mia, atyre do t’iu jepen hiret në mënyrë që Unë të mund t’i marr në Krahët e Mi.

Bija Ime, bota duhet të ulet tani dhe të më dëgjojë Mua. Shumë shpejt ata do të dëshmojnë një seri tërmetesh dhe përmbytjesh. Ç’rregullsi do të përjetohen në një numër vendesh përmes katastrofave klimatike. Këto janë ndëshkime të hedhura nga Ati Im mbi njerëzimin. Mëkati do të ndëshkohet, bija Ime, dhe ato vende, që janë fajtore për promovimin e abortit, nuk do t’i shpëtojnë Dorës së Atit Tim, kur Ajo të bjerë. Lutja ka evituar shumë ndëshkime të tilla, por, njeriu vazhdon të mëkatojë dhe ta fyejë Atin Tim me veprime të turpshme dhe të neveritshme nga njeriu kundër njeriut, përfshirë fëmijët e pafajshëm në bark.

Unë ju bëj thirrje të luteni tani për fëmijët e Mi në vendet, që nuk do t’i shpëtojnë këtij ndëshkimi. Ati Im është i Zemëruar. Ai nuk do të rrijë më dhe të shikojë ndërsa njeriu e shkatërron njerëzimin. Toka do të shpërthente nëse njeriu nuk do të ndalohej. Ai, Ati Im i dashur, do të mbajë shumë nga ky ndëshkim deri pas Paralajmërimit. 

Pas kësaj, pavarësisht nga kthimi i mëvonshëm në besim të njeriut, njeriu prapë do të vazhdojë të kthehet tek mëkati. Ndëshkimet e caktuara janë për t’i treguar njeriut se sa i ashpër mund të jetë Ati Im. Ai i do të gjithë fëmijët e Tij, por Ai e krijoi këtë botë dhe njeriu thjesht nuk do të lejohet që ta shkatërrojë atë.

Lutuni tani, fëmijët e Mi, për të gjithë vëllezërit dhe motrat tuaja.

Jezu Krishti
Mbreti i Njerëzimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2011/08/25/climatic-chaos-will-now-be-experienced-by-a-number-of-countries-my-father-is-angry/