Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 23 February 2016

Virgjëra Mari: Lutuni për mbrojtjen time kudo nëpër botë

E Enjte, 22 Shtator 2011, në 21:00

Fëmija im, ti duhet t’iu kërkosh fëmijëve të mi që të më luten mua, me qëllim që unë të mund t’i mbuloj ata me Mantelin tim Më të Shenjtë në këto kohë. Puna e mashtruesit është duke u rritur dhe duke u përhapur si zjarr i pakontrolluar, kontrolli i lig që ju shikoni kudo rreth jush është duke u drejtuar nga ai dhe ushtria e tij e djajve. Ata shkaktojnë shumë vuajtje dhe dhimbje në botë. 

Lutja e Rruzares Sime Më të Shenjtë do ta ndalojë atë të shkaktojë dëmin që ai synon të sjellë mbi këtë botë.

Lutuni, fëmijët e mi, kudo që të jeni, për mbrojtjen time të veçantë kundër të ligut.

Lutuni për ta lehtësuar vuajtjen e Birit tim të dashur, i Cili ka shumë nevojë për ngushëllimin tuaj. Ai ka nevojë për lutjet tuaja, fëmijë, ndërsa bëhet gati për ta shpëtuar njerëzimin nga jetët e tyre mëkatare dhe të mbrapshta, akoma edhe një herë.

Lutuni tani siç nuk jeni lutur kurrë më parë.

Nëna juaj e Bekuar
Mbretëresha e Paqes