Kerko Mesazhet ketu

Monday 29 February 2016

Pasojat e Paralajmërimit

E Enjte, 29 Shtator 2011, në 20:45

Bija Ime fort e dashur, ndërsa Paralajmërimi sa vjen e afrohet të lutem t’iu kërkosh ndjekësve të Mi të dashur që të luten dhe të gëzojnë me mirënjohje, për Mëshirën e madhe që Ati Im i Përjetshëm ia ka dhuruar njerëzimit.

Do të jetë prej kësaj Vepre të Lavdishme të Dashurisë së Pastër që më shumë prej njerëzimit do të mund të shpëtohet, për ta shijuar Epokën e Paqes mbi Tokë. Të jeni mirënjohës që ju po jetoni në këto kohë, sepse miliona prej jush do të shpëtohen, të cilët përndryshe nuk do të kishin hyrë kurrë në Portat e Parajsës.

Përgatitjet kanë përfunduar. Përgatisni shtëpitë tuaja me qirinj të bekuar dhe me një rezervë uji dhe ushqimesh që të mund të zgjasin për dy javë. Pasojat do të jenë të vështira por ju nuk duhet të frikësoheni. 

Në të kundërt lehtësohuni, sepse vuajtja duhet të ofrohet si falënderim për jetën e përjetshme, e cila tani po iu sigurohet shpirtrave të Mi të shtrenjtë që e përqafojnë këtë Dhuratë të madhe.

Qëndroni në paqe. Kini besim tek Unë, sepse ta mbani mend, Unë Jam Shpëtimtari juaj dhe iu ofroj atyre shpirtrave besnikë mbrojtje në çdo moment. Unë eci me ju. Unë ju udhëheq. Unë ju mbaj për dore me Dashuri të butë. Ju jeni të Mitë dhe Unë kurrë nuk do t’ju lë që të largoheni nga Zemra Ime e Shenjtë. Ju, ndjekësit e Mi, jeni të rrethuar me hiret që ju nevojiten për t’i mbijetuar Paralajmërimit.

Jezusi juaj i dashur
Shpëtimtari dhe Shpenguesi i gjithë Njerëzimit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2011/09/29/aftermath-of-the-warning/