Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 22 October 2013

Lehtësohuni, të gjithë ju, dhe dijeni se Hyji është përherë i Fuqishëm dhe se asnjë vepër, sado e ligë, nuk mund t’i shpëtoj Atij

E Premte, 11 Tetor 2013, ora 22:30

Bija Ime fort e dashur, dije se Unë eci krahë teje çdo ditë, çdo minutë, duke pritur përgjigjen t
ënde. Ka herë kur ty të duhet të bësh shumë për këtë Mision, por ti gjithmonë duhet të lësh mënjanë kohën e duhur për Mua, Jezusin tënd. Kujtohu se Unë Jam gjithmonë i Pranishëm dhe i përgjigjem gjithmonë atyre që më thërrasin Mua. Asgjë nuk duhet të të ndaj ty ndonjëherë nga Shoqëria Ime sepse koha që ti më jep Mua të dhuron Hire të mëdha.

Sot Unë kërkoj që të gjithë ata që e pranojnë se Unë tani i flas gjithë botës, përmes Librit të së Vërtetës, ta pregatisin veten. Kurrë mos lejoni që Mesazhet e Mia t’ju shkaktojnë shqetësim, dëshpërim apo panik. Kurrë mos besoni se Unë do t’ju kërkoja të lini shtëpitë tuaja për streha mbrojt
ëse sepse ky urdhër nuk vjen nga Unë. Strehat për të cilat Unë flas janë ato vënde që ju duhet të shkoni për të marrë Meshën dhe Sakramentet.

Shërbëtorët e Mi besnikë po pregatiten tani, në gjithë botën, për ardhjen e asaj dite kur Sakrifica ditore e Meshës nuk do të jetë më.

Ju gjithmonë duhet të mbani Vulën e Bekuar të Hyjit të Gjallë në shtëpitë tuaja dhe në çfarë do lloj formati të mundeni, për ta mbajtur at
ë gjithashtu me vete. Kjo do t’ju mbroj ju nga çdo lloj persekutimi dhe ju do të fitoni forcën e nevojshme për të qëndruar besnikë ndaj Hyjit dhe gjithçkaje, që është treguar qartë në Biblën Më Të Shenjtë. 

Lehtësohuni, të gjithë ju, dhe dijeni se Hyji është përherë i fuqishëm dhe se asnjë vepër, sado e ligë, nuk mund t’i shpëtoj Atij.

Ata prej jush që zgjedhin t’i përgjigjen Thirrjes Sime janë të bekuar. 

Ju, nga ana juaj, përmes veprës suaj të dashurisë për fqinjin tuaj, do ta përhapni Vulën e Hyjit të Gjallë ngado që shkoni. 

Tani ju duhet ta bëni këtë. Kini besim tek Unë. 

Kurrë mos u ndjeni të shqetësuar, sepse Unë nuk përhap frikë. Unë përhap të Vërtetën, që për disa mund të jetë shqetësuese. 

Unë Jam Mbrojtësi juaj, Shpëtimtari juaj dhe Unë do të vij së shpejti për t’ju sjellë shpëtimin final dhe botën që do të vij, e cila nuk do të ketë aspak ligësi.

Të keni paqen. Unë do t’ju udhëzoj dhe mbroj të gjithëve ju dhe do t’ju jap Dhuratën e qëndrueshmërisë në të gjitha sprovat që vijojnë.