Ju lutem të thoni lutjen Mëshira Ime Hyjnore dhe Novena të Premten e Zezë

*Novena është lutje për nëntë ditë rresht

E Mërkurë, 4 Prill 2012, ora  01:00

Bija Ime e dashur është pothuajse koha që bota të reflektoj mbi Vdekjen Time në Kryq.

Kjo është koha për 2012 që Unë kam nevojë urgjentisht për lutjet tuaja për ata që nuk do të më njohin Mua dhe për ata që nuk dinë për Mua.

Varet nga ju, ndjekësit e Mi të dashur, të më ndihmoni Mua të shpëtoj këta shpirtra të varfër të cilët kam nevojë t’i sjell pranë gjirit Tim dhe t’i pregatis për Parajsën Time të Re.

Fëmijë Unë kërkoj nga ju të thoni lutjen Mëshira Ime Hyjnore dhe të filloni Novena 9 ditore të Mëshirës Hyjnore të Premten e Zezë.

Është e rëndësishme që sa më shumë prej jush ta përfundojnë këtë Novena për shpirtrat e tjerë. Ju do të merrni hire të mëdha dhe për këtë Unë kurrë nuk do t’ju braktis. Unë do ta shpëtoj shpirtin tuaj kur të vini para Meje në Ditën e Gjykimit.

Ju kurrë nuk duhet të lodheni së luturi për shpëtimin e shpirtrave të tjerë. Ju jeni Ushtira Ime dhe përmes hireve që Unë ju jap, do të punoni me Mua për të pastruar tokën nga Mëkati para Ardhjes Sime të Dytë.

Lutja nuk është e lehtë për të gjithë ju. Mënyra më e mirë është të bashkoheni me Mundimet e Mia të Dhimbshme dhe të meditoni  mbi vuajtjen Time dhe, në veçanti, mbi Mundimin Tim në Kopësht. (Misteri 1 i Mundimit, Luka 22, 44-45). Mëshira Ime e madhë është më e fuqishme atëherë. Ishte pikërisht prej mëkatarëve, përfshi këtu edhe ata Paganë që nuk kishin patur rastin të më njihnin Mua, për të cilët vuajta më shumë. 

Për ju që më doni Mua dijeni këtë.

Sa më shumë që ju keni besim të plotë tek Unë, aq më e fortë është Mëshira Ime. Aq më shumë Unë mund të fal. Mëshira Ime është kaq e fuqishme saqë mund të fshij mëkatet e gjithë njerëzimit.

Ata që besojnë tek Unë mund të kryjnë shenjtërim të madh duke ndihmuar si fillim në shpëtimin e shpirtrave të vëllezërve dhe motrave të tyre. Ata e bëjnë këtë për dashurinë që kanë për Mua sepse e dinë se kjo më sjell Mua shumë ngushëllim.

Ju, ndjekësit e Mi të pastër dhe të drejtë që më doni Mua kaq shumë, dijeni se është përmes bujarisë së zemrës suaj që Unë mund të shpëtoj mëkatarët.
Mëkatarët, ju duhet ta kuptoni, janë ata për të cilët Unë vdiqa dhe janë ata për të cilët Unë kam më tepër etje. Unë tregoj një dhembshuri të madhe për mëkatarët.

Por, ju ndjekësit e Mi që jeni gjithashtu mëkatarë, duhet të keni besim të plotë tek Unë. Duke e bërë këtë Unë ju jap një numër të madh hiresh të veçanta.

Sa më shumë që e kërkoni ndihmë Time aq më shumë do të merrni. Me anë të kësaj lidhje që ju dhe Unë kemi mes nesh, ju më nidhmoni Mua të shpëtoj shpirtrat e tjerë nga mbytja në dëshpërim dhe mungesa e shpresës.  

Kujtoni fuqinë që ka lutja Novena e Mëshirës Sime Hyjnore dhe numrin e shpirtrave që ju do të shpëtoni për Mua këtë vit.

Jesusi juaj i Dashur

Mesazhi origjinal ne anglisht:
http://www.thewarningsecondcoming.com/please-say-my-divine-mercy-and-start-my-novena-on-good-friday/