Kerko Mesazhet ketu

Thursday 5 April 2012

Nëna e Shpëtimit: Kërkoju fëmijëve të mi të bëjnë një ditë agjërimi në të Premten e Madhe, për të parandaluar monedhën mbarë botërore

E Martë, 27 Mars 2012, në 18:00

Fëmija im, vuajtjet e tua, së bashku me ato të shpirtrave të tjerë të zgjedhur, do të intensifikohen gjatë Javës së Shenjtë.

Kjo është java ku mashtruesi do të lëndojë sa më shumë nga fëmijët e Hyjit që të mundet, përmes luftërave, persekutimeve dhe dhunës.

Është në këtë kohë që ai shkakton vuajtje të mëdha porsi ato që Biri im i shtrenjtë i duroi gjatë Mundimit të Tij në Kryq.

Fëmija im, ti duhet t’iu thuash të gjithë atyre që i kanë inkurajuar shpirtrat ngado për të recituar lutjen e Rruzares së Shenjtë çdo të Premte deri në Pashkë, se unë jam tepër e kënaqur.

Shpirtrat që ata po shpëtojnë, si dhe vuajtja e kombeve të tyre, po ndihmohen të gjitha përmes kësaj devotshmërie.

Dashuria e Birit tim po ndjehet tani nga më shumë njerëz në të gjithë botën, në një kohë të vuajtjejes së madhe.

Ai ua lehtëson dhimbjen e tyre me Hiret e Tij të veçanta dhe ua zbut shpirtrat e tyre, me Fuqinë e Shpirtit të Shenjtë.

Fëmijë, lutjet tuaja, që paraqiten me kaq dashuri prej jush në Qiell, janë duke u dëgjuar.

Ju duhet të kërkoni ndihmën e Birit tim dhe të Atit Tim të Përjetshëm në çdo kohë. Çdo lutje e vetme, pavarësisht se sa e vogël, dëgjohet dhe merr përgjigje sipas Vullnetit të Hyjit Më të Lartit.

Fëmija im, kërkoju fëmijëve të mi të bëjnë një ditë agjërimi, në të Premten e Madhe, për të parandaluar futjen e një monedhe mbarë botërore.

Lutjet dhe agjërimi juaj mund ta bëjë këtë.

Sapo kjo lutje të jetë thënë gjatë agjërimit tuaj, Ati Im i Përjetshëm do t’i ndalojë këta njerëz të ushtrojnë ashpërsitë, që po i planifikojnë për të arritur që t’ju kontrollojnë.

Po këta njerëz duan ta heqin Krishtërimin, prandaj është e rëndësishme që ju ta ndaloni këtë të ndodhë, përmes sakrificave të veçanta.

Lutja e Kryqëzatës (42) Lutja e agjërimit për të ndaluar Monedhën për të gjithë botën

O Hyji Më i Larti, unë të ofroj Ty dhuratën time të agjërimit, që Ti të ndalosh mbërthimin e së keqes në botë që po planifikohet për t'i mohuar vendit tim ushqimin, përfshirë edhe Bukën e Jetës.

Pranoje ofertën time dhe dëgjoji lutjet e mia për kombet e tjera, për t’i mbrojtur ato nga vuajtjet që po planifikohen nga antikrishti.

Na shpëto, o Zot i dashur, nga kjo ligësi dhe mbroje besimin tonë që të mund të nderojmë Ty me lirinë e duhur për të të dashur dhe adhuruar Ty në shekuj të shekujve. Amen.

Fëmija im, një ditë agjërimi në të Premten e Madhe, do t’iu sjellë shumë liri kombeve, nga i ligu dhe nga ata që i ndjekin dëshirat e tij të mbrapshta për të kontrolluar financat e gjithë kombeve.

Nëna juaj e dashur
Nëna e Shpëtimit
Nëna e Hyjit

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2012/03/27/virgin-mary-ask-my-children-to-do-one-day-of-fasting-on-good-friday-to-prevent-one-world-currency/