Kerko Mesazhet ketu

Sunday 24 June 2012

Planet e tyre djallëzore përfshijnë gjithashtu edhe një vaksinim të ri global që do të krijojë sëmundje në mbarë botën

E Diel, 17 Qershor 2012, në 20:15

Bija Ime fort e dashur, planet e grupeve Masonike për të marrë kontrollin e valutave të botës po shkojnë drejt përfundimit.

Planet e tyre djallëzore përfshijnë gjithashtu edhe një vaksinim të ri global që do të krijojë sëmundje në mbarë botën, për të shkaktuar vuajtje në një shkallë të paparë ndonjëherë. 

Shmangni çdo vaksinim të tillë global të shpallur papritmas sepse do t'ju vrasë. 

Intrigat e tyre djallëzore do t’i tronditnin të gjithë ata shpirtra të pafajshëm që nuk e kanë idenë se sa të fuqishëm janë ata. 

Të shtyrë nga një epsh për fuqi, pasuri dhe një dëshirë për të qenë si hyji në gjithçka që bëjnë, ata besojnë se janë të pamposhtur.

Ata kontrollojnë bankat, qeveritë dhe janë përgjegjës për shkaktimin e terrorit në Lindjen e Mesme. 

Ata kontrollojnë shumë prej mediave të botës dhe e vërteta e ligësisë së tyre është e fshehur prapa të ashtuquajturave organizata humanitare. 

Për fat të keq shumë pak nga fëmijët e Hyjit i njohin planet e tyre.

Dijeni se Dora e Atit Tim do të bjerë krejt papritmas dhe me shpejtësi mbi ato kombe që mbrojnë udhëheqës të tillë djallëzorë. 

Ato do të goditen me Tsunami e tërmete të një shkalle të tillë saqë do të fshihen tutje. 

Ata që besojnë se janë kaq të fuqishëm do ta shikojnë zjarrin të bjerë nga qiejt menjëherë përpara Ardhjes Sime të Dytë. 

Detet do të bëhen liqene zjarri dhe ata do ta kenë të vështirë për t’u fshehur nga dora e ndëshkimit të derdhur përmbi ato shpirtra të ligj që do ta refuzojnë Kupën Time. 

Të pabindur deri në fund ata do ta luftojnë Atin Tim të Përjetshëm dhe fuqinë e Qiejve.

Duke marrë anën e antikrishtit, nga grupet prej të cilave ai del, ata do ta kuptojnë gabimin e udhëve të tyre kur të jetë tepër vonë për ta. 

Shumë prej këtyre grupeve, duke përfshirë udhëheqës bankash, qeverish, kryetarë të bizneseve të mëdha, të gjithë të ndërlidhur dhe në punë së bashku për t’i varfëruar njerëzit e zakonshëm, do të konvertohen pas Paralajmërimit. Prandaj kjo është e mirë. 

Koha që Unë t’i ndaj ato shpirtra që më duan Mua nga ato që mbajnë anën e të ligut, nuk është shumë larg. 

Jeni të paralajmëruar. Do të ketë vetëm kaq kohë për t’u kthyer në besim. Shpirtrat që kanë më shumë nevojë për Mëshirën Time i përkasin atyre grupeve djallëzore që nuk kanë asnjë respekt për ligjet e Hyjit.

Ju duhet të luteni që ata të shikojnë të Vërtetën. 

Ju duhet të luteni që ata të ndalojnë së krijuari vështirësi përmes ligjesh të tmerrshme që ata kanë për qëllim të sjellin. 

Ju duhet të luteni për ta ndaluar gjenocidin që ata planifikojnë, që është më keq se çfarë bëri Hitleri në Luftën e II-të Botërore.

Ky grup, më i madhi në numër që nga formimi i tyre në mesjetë, janë ushtria e Satanit. Ata do të udhëhiqen nga antikrishti. Ata kanë planifikuar për dekada të tëra për të sjellë kontrollin e tyre të bankave. 

Ata e kanë planifikuar futjen e Shenjës së Bishës, një kartë elektronike (chip), që çdo burrë dhe grua do të detyrohen ta implantojnë në trupat e tyre për të pasur akses tek ushqimi, për 15 vjet. *(kjo i referohet 15 viteve të shkuara në të cilat kjo ka qenë planifikuar).
 
Tani që ka ardhur koha që ata të zbulojnë Monedhën e tyre të Re Botërore, dijeni se lutja, dhe shumë prej saj mund të ndihmojnë për të shmangur shumë prej planit të tyre. Këtu është një lutje për të shmangur Kontrollin Mbarë Botëror.

Lutja e Kryqëzatës (61) Për të shmangur Kontrollin Mbarë Botëror

O Ati Qiellor i Dashur, në përkujtim të Kryqëzimit të Birit Tënd të Dashur, Jezu Krishtit, unë të lutem Ty të na mbrosh ne, fëmijët e Tu, nga kryqëzimi që po planifikohet për t’i shkatërruar fëmijët e Tu nga antikrishti dhe ndjekësit e tij.

Na dhuro Hiret e duhura për ta refuzuar shenjën e bishës dhe na jep ndihmën që na duhet për të luftuar ligësinë në botë, të përhapur nga ata që ndjekin udhën e Satanit. Ne të lutemi Ty, Atë i Dashur, që t’i mbrosh të gjithë fëmijët e Tu, në këto kohë të tmerrshme dhe të na bësh mjaft të fortë për t’u ngritur dhe për të shpallur Fjalën Tënde të Shenjtë në çdo kohë. Amen.

Bija Ime Mua më trishton që më duhet t’i zbuloj këto gjëra. Ndjekësit e Mi kanë nevojë që ta kuptojnë se çfarë po ndodh. 

Ata që nuk besojnë në këto mesazhe, nuk do të kenë asnjë dyshim kur antikrishti ta paraqesë veten ashtu si Unë e kam parathënë. 

Ju duhet të bashkoheni në grupe në mbarë botën në lutje. 

Sa më shumë nga ndjekësit e Mi që ta bëjnë këtë, aq më e fortë do të jetë prania e Shpirtit të Shenjtë dhe aq më e dobët do të jetë ushtria e Satanit. 

Mundohuni që të mos frikësoheni sepse një persekutim i tillë mund të përballet pa frikë. 

Kur ju të përgatiteni mirë, duke i ndjekur udhëzimet e Mia dhe duke e mbajtur lutjen ditore, koha do të ecë shpejt. 

Kini besim tek Unë gjithmonë.

Mbajeni mend, Unë vdiqa për mëkatet tuaja. Është më se e duhur që ju të më lejoni Mua t'ju udhëheq në këtë kohë drejt Mbretërisë së Re në Tokë.

Vetëm Unë, Jezu Krishti, mund t'ju udhëheq. Mbajeni mend se pa Mua ju nuk jeni asgjë. 

Jezusi juaj