Kerko Mesazhet ketu

Thursday 26 May 2016

Lutja e Kryqëzatës (12): Lutje për të shmangur mëkatin e krenarisë

E Shtunë, 3 Dhjetor 2011, në 19:40

Bija ime, Unë kam nevojë për lutjet e të gjithë besimtarëve në mënyrë që ata të mund të shpëtojnë shpirtrat e të ligjve. Shumë prej tyre janë kaq shumë të mbushur me krenari për shkak të njohurisë së tyre të vet-shpallur të mësimeve të Mia saqë mungesa e tyre e përulësisë më shkakton dhimbje. 

Ata duhet të luten për hiret që ata të bëhen të vegjël përsëri dhe të kenë besim tek Unë. 

Kërkoju atyre që të recitojnë këtë lutje. 

“O Jezusi im, më ndihmo ta shmang mëkatin e krenarisë kur unë flas në Emrin Tënd.

Më fal, nëse ndonjëherë e nënvlerësoj dikë në Emrin Tënd të Shenjtë.

Më ndihmo të dëgjoj, Jezus, kur Zëri Yt flitet dhe më mbush me Shpirtin Tënd të Shenjtë, që ta dalloj qartë të Vërtetën e Fjalës Tënde kur Ti i bën thirrje njerëzimit. Amen.”