Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 26 September 2017

Pushteti Global, Anti-Krishti dhe Shenja e Bishës

E Hënë, 15 Nëntor 2010, në 11:00

Ti tani po e kupton të Vërtetën dhe po e pranon Mesazhin Tim për çfarë ai është. Shkruaje këtë bija Ime. Shpejtësia me të cilën profecitë po zbulohen po bëhet e qartë për t’u parë nga të gjithë. Vini re ndryshimet që do të bëhen të dukshme me Kishën time si një prej shenjave të para. 

Kjo do të jetë kur mashtruesi do t’i çojë dishepujt e mi në rrugë të gabuar.

Shenja e dytë do të shikohet në mënyrën se si shumë prej jush nuk do të jeni më në kontroll të vendit tuaj. Kjo përfshin të gjithë kontrollin material dhe atë ushtarak. 

Fëmijët e Mi, udhëheqësit e tyre dhe të gjithë ata me përgjegjësi për t’u kujdesur për njerëzit e tyre, do ta humbasin të gjithë kontrollin. Ata do të jenë si një varkë pa vela. Kjo varkë që ata drejtojnë do të jetë pa një drejtim të përcaktuar dhe ata do të humbasin.

Fëmijët e Mi, ju duhet të luteni fort tani për të liruar mbërthimin që këto grupe djallëzore njerëzish do të ushtrojnë përmbi ju. Ata nuk janë të Mbretërisë së Hyjit, dhe përmes mashtrimit dinak të pamjes së tyre të jashtme, ju nuk do ta kuptoni se kjo është një forcë e fuqishme që kujdeset për të mos e zbuluar veten.

Ju, fëmijët e Mi, nuk jeni më të zgjuar. Ju do të mendoni se po jetoni në kohë të vështira, por kjo fasadë është krijuar për t’ju bërë që të mendoni kështu. Ngrihuni, fëmijët e Mi, tani.

Shenja e Bishës

Mos e pranoni Shenjën. Nëse më shumë prej jush nuk e pranojnë, atëherë ju do të jeni më të fortë në numër. Kjo Shenjë – shenja e bishës do të jetë edhe rrëzimi juaj. Ajo nuk është ashtu siç duket. Duke e pranuar, ju do të largoheni gjithmonë e më tutje.

Kujdes nga Plani, i drejtuar nga mashtruesi, për të hequr të gjitha shenjat e Atit Tim të Përjetshëm dhe Mësimet e Shkrimeve të Shenjta prej jetës suaj. Ju do ta shikoni këtë në shkolla, kolegje, spitale dhe në kushtetutat e vendeve tuaja. Neveria më e madhe, e cila më shkakton Mua dhimbje të thellë, është heqja e Mësimeve të Shkrimeve prej atyre që e praktikojnë Adhurimin e tyre ndaj Meje, Shpëtimtarit të tyre Hyjnor. 

Shumë shpejt ju do të shikoni se Fjala Ime, dhe mësimet mbi të Vërtetën, do të hiqen dhe do të bëhen të dënueshme.

Ju, fëmijët e Mi të dashur, do të vuani shumë në emrin Tim. Këto forca djallëzore janë përgjegjëse për këtë. Ata janë të udhëhequr nga Satani. Ju do t’i gjeni ata ngado dhe sidomos tek ata udhëheqës në autoritet tek të cilët ju vareni për të mbijetuar. Fëmijë mos kini frikë për veten tuaj. Por kini frikë për ata shpirtra të gjorë të gabuar. Kaq të infektuar janë ata me mashtruesin, saqë e kanë të vështirë t’i shkëputen tutje, i tillë është mbërthimi që ai mban. Këta njerëz nuk duhen besuar. Bëni kujdes se si ju komunikoni me ta. Ata do t’ju mbajnë në një mbërthim kaq të shtrënguar ngaqë ata do të kontrollojnë çdo gjë. Ju do ta keni të vështirë t’i luftoni ata, meqenëse ata do të kontrollojnë deri bankën tuaj, pronën tuaj, taksat dhe ushqimin që ju duhet për të mbijetuar.

Por, kjo nuk do të zgjasë shumë, sepse ditët e tyre janë të numëruara. Nëse ata mbeten në skllavërinë e tyre ndaj të ligut, ata do të fundosen në një humnerë aq të tmerrshme, saqë ta përshkruash fatin e tyre do të ishte tepër e tmerrshme dhe aq e frikshme sa njeriu do të binte si gur në tokë – i vdekur – po ta shikonte edhe një minutë të torturës që ata do të vuajnë.

Beteja është gati të fillojë dhe të shpaloset, ndërsa dora e Atit Tim të Përjetshëm do të bjerë me shpejtësi në ndëshkim për mëkatet e tyre, të cilat do të dëshmohen në këtë tokë. Mëkatet për të cilat Unë vdiqa. Asnjë njeri nuk është fëmijë i Hyjit kur dëshmon apo bashkohet në këtë ushtri të mbrapshtë, por të organizuar, të shkatërrimit. Kjo ushtri e ligë, e mbushur me djaj nga gropat e Ferrit, kryen vepra të një madhësie të tillë ligësie, saqë njerëzit e pafajshëm nuk do të mund ta kuptonin.

Unë nuk kam asnjë dëshirë të tremb fëmijët e Mi, por e vërteta do të ekspozohet për çfarë ajo është, në kohë. Ngrihuni tani, fëmijët e Mi. Luftoni forcat e liga përpara se ato t’ju shkatërrojnë ju. Kini kujdes nga rregulla globale të çdo forme, përmase, lloji apo kodi. Shikojini udhëheqësit tuaj me kujdes dhe ata që kontrollojnë të drejtën tuaj ditore ndaj parasë që do t’ju ushqejë dhe mbajë gjallë. Ju duhet të grumbulloni ushqime tani.

Ju nuk e keni marrë këtë Mesazh në një mënyrë që reflekton mësimet e Mia por më dëgjoni Mua tani. Këto profeci kanë qenë parathënë. Fëmijët e Mi duhet të dëgjojnë me kujdes. Shpirti i errësirës po rritet dhe ju, ndjekësit e Mi, duhet të qëndroni të fortë. 

Mbajeni të gjallë besimin tek Unë përmes lutjes. Të gjithë ndjekësit e Mi duhet të thonë lutjen, e Mëshirës Hyjnore, çdo ditë. Ajo do t’i forcojë shpirtrat dhe do t’i ndihmojë ata të gjejnë favor në momentin e vdekjes.

Fëmijët e Mi, ju lutem mos lini që Mesazhi Im t’ju frikësojnë. Ndjekësit e Mi kanë një detyrë ndaj Meje tani. Më lejoni të them këtë. Mbajeni mend, ju do të mbusheni me Shpirtin e Shenjtë sapo ta pranoni Fjalën Time. Mos kini frikë, sepse ju keni qenë zgjedhur. Ju, ushtria Ime e ndjekësve, do të udhëhiqni për në disfatën e të ligut. Për ta bërë këtë ju duhet të luteni.

Unë vij me një Mesazh Dashurie të Pastër. A nuk e kuptoni se ju do të përjetoni Parajsën kur Qielli dhe Toka të bashkohen në një? Nuk ka asgjë për t’u trembur, sepse ju, ndjekësit e Mi, do të ngriheni me trup, shpirt dhe mendje në fushat e Hierarkisë Hyjnore. Ju do të shikoni të dashurit tuaj. Ata të dashur tuaj që gjetën favor në Atin Tim të Përjetshëm.

Bëni si ju them Unë. Lutuni, flisni me Mua, më doni Mua, kini besim tek Unë. Si shpërblim Unë do t’ju jap forcë. Lutuni për mbrojtje me anë të lutjes së Rruzares Më të Shenjtë, që ju është dhënë ju me bekime prej Nënës Sime të dashur. Kjo lutje duhet të thuhet për t’ju ndihmuar që të mbroheni nga i ligu, në njërën anë. Në anën tjetër, ju duhet të kërkoni për mbrojtjen e atyre njerëzve me të cilët ju bini në kontakt, që ata të mos ju infektojnë apo ta shpërhapin besimin që ju mbani në zemrën tuaj për Mua.

Lutuni për vizionarët dhe profetët e Mi, që ata të jenë të mbrojtur. Lutuni për shërbëtorët e Mi të dashur të shenjtë, ata shërbëtorë të shenjtë të devotshëm të dërguar nga Unë për t’ju udhëzuar. Ata, ashtu si ndjekësit e Mi, pësojnë vuajtje nga i ligu. Ai kurrë nuk do t’i ndalojë përpjekjet për t’ju verbuar nga e Vërteta dhe do të përdorë çdo taktikë devijimi për t’ju bindur se feja juaj është e rreme. Më dëgjoni Mua. Ai, Mashtruesi, do të përdorë logjikën dhe arsyetimin, e shprehur në një mënyrë të butë, për t’ju bindur se ai sjell shpresë në jetët tuaja. Ai do të përpiqet, përmes antikrishtit, që t’ju bëjë të besoni se ai është i zgjedhuri.

Antikrishti

Shumë nga ndjekësit e Mi do të bien pre e këtij mashtrimi të neveritshëm. Të jeni vigjilentë. Ai do të shikohet si lajmëtari i dashurisë, paqes dhe harmonisë në botë. Njerëzit do të bien në gjunjë dhe do ta adhurojnë atë. Ai do t’ju tregojë fuqinë e tij dhe ju do të besoni se është me origjinë Hyjnore. Por nuk është. Ai do t’ju udhëzojë në një mënyrë që do të duket e çuditshme herë pas here. Besimtarët e vërtetë do ta dinë se ai nuk është i Dritës. Sjellja e tij pompoze, mburracake do të jetë e fshehur prapa ligësisë së pastër. Ai do të krekoset dhe do të tregojë atë që do të duket të jetë dhembshuri dhe dashuri e vërtetë për të gjithë. Mbrapa kësaj fasade ai është plot me urrejtje për ju, fëmijët e Mi të dashur. Ai qesh pas dyerve të mbyllura.

Fëmijët e Mi, ai do t’ju ngatërrojë tmerrësisht. Ai do të paraqitet i fuqishëm, i besueshëm, me humor, dashamirës, i dashur dhe do të shikohet si një shpëtimtar. Fytyra e tij pashme do t’i tërheqë të gjithë, por ai shpejt do të ndryshojë. Ai do të shkaktojë rrëmujë nëpër botë dhe do të vrasë shumë njerëz. Veprat e tij të terrorit do të bëhen të qarta për t’u parë nga të gjithë. Ai do ta shkatërrojë pavarësinë tuaj dhe ai do të bëhet instrument në sjelljen e shenjës – shenjës së bishës. Ju, fëmijët e Mi, duhet të jeni të fortë. Mos e pranoni shenjën sepse nëse e bëni këtë, ju do të bini nën influencën e tij të ligë hipnotizuese.

Shumë do të vdesin për besimin e tyre tek Unë. Jo, mos kini frikë, sepse nëse ju vuani për Mua, në Mua dhe me Mua, ju jeni të zgjedhur. Lutuni, lutuni për të mos iu nënshtruar regjimit të tij të terrorit. Ngrihuni, dhe luftoni për Mua.

Mos e lejoni antikrishtin, me gjithë joshjen e tij bindëse, të fitojë mbi shpirtrat tuaj. Më lejoni t’ju mbaj në krahët e Mi, t’ju lëkund me hirin Tim Hyjnor, tani, për t’ju dhënë forcë për të luftuar për të Vërtetën. Dashuria Ime për ju nuk do të vdesë kurrë. Ju kurrë nuk duhet të zgjidhni këtë udhë, përndryshe edhe ju do të jeni të humbur për Mua. Do të jetë e vështirë, por ndihmë do t’iu jepet fëmijëve të Mi në shumë, shumë mënyra, për ta lehtësuar vuajtjen tuaj. 

Shkoni tani dhe lusni Mëshirën Time Hyjnore dhe përgatituni për betejën finale.

Jezu Krishti, Mbreti i Popullit tim