Kerko Mesazhet ketu

Monday 18 March 2013

Agonia Ime po ndjehet nga të gjithë shenjtorët dhe engjëjt në Qiell, se koha për Apokalipsin është afër

E Shtunë, 16 Mars 2013, ora 12:40

Bija Ime fort e dashur, çfarë inati, çfarë zemërimi dhe çfarë frike po ndjehet nga ata që refuzojnë të pranojnë Kupën Time të Vuajtjes në këtë këtë kohë.

Egërsia e Satanit, kundër këtyre Mesazheve, do të rritet shpejt dhe çdo përpjekje do të bëhet për të dënuar ty, bija Ime.

Vuajtja duhet të pranohet nga ty, për arsye të dorëzimit tënd ndaj Vullnetit Tim të Shenjtë, i cili është sipas vullnetit tënd. Prandaj ti, bija Ime, duhet të qëndrosh e heshtur kur britmat e bishës dhe të atyre shpirtrave të shkretë që ai përdor për të sulmuar ty, do të vazhdojnë. Unë e them këtë tek të gjithë dishepujt e Mi të dashur besnik – qëndroni të palëkundur. Mbajeni kokën poshtë në shërbim të përulët dhe ofrojini vuajtjet tuaja për ata shpirtra që nuk do ta pranojnë Dhuratën e të Vërtetës.

Ata përgjegjës për infiltrimin e Kishës Sime në tokë zgjodhën kohën e Kreshmës, qëllimisht, për të më fyer Mua, Jezusin e tyre, që vdiq në agoni për të shpëtuar shpirtrat e tyre.

Kaq të infektuar janë ata, ata që enden korridoreve të Romës, sa shenja më e madhe do të duket në rrëmujën, që do të krijohet, ndërsa ata i përmbahen urdhërit të mashtruesit. Rrëmujë, trazira, përçarje dhe kontradikta do të shihen ngado në Romë. Kjo 
çoroditje vjen nga Satani sepse ajo nuk mund të vij nga Hyji.

Zemërimi vjen nga i ligu dhe egërsia e tij është intensive kur Drita Ime përhapet mes fëmijve të Hyjit. Bëje të ditur se kur sulmet e një natyre kaq të egër shkaktohen mbi një tjetër, në Emrin Tim, se është Prania Ime ajo që e provokon një reagim të tillë.

Vetëm Unë, Jezu Krishti, dhe ndjekësit e Mi mund të bëhemi objek i një abuzimi të tillë prandaj, kur ju e shikoni se kjo bëhet e padurueshme, ju lutem të thoni këtë lutje të shkurtër:

“Unë e ndaj këtë dhimbje me Ty, i dashur Jezus, dhe kërkoj që Ti t’i bekosh armiqtë e mi, dhe ata që të fshikullojn
ë Ty, me Dhuratën e Shpirtit të Shenjtë. Amen.”

Konflikti do të vazhdoj dhe Agonia Ime po ndjehet nga të gjithë shenjtorët dhe engjëjt në Qiell, se koha e Apokalipsit është afër.

Mbahuni tek Unë, Jezusi juaj, dhe vendoseni gjithë besimin tuaj tek Unë ndërsa Unë ngre Ushtrinë Time të Mbetur, në pregatitje për betejën e shëmtuar për shpirtrat që do të vijoj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/03/16/my-agony-is-felt-by-all-the-saints-and-angels-in-heaven-for-the-time-of-the-apocalypse-is-near/