Kerko Mesazhet ketu

Monday 11 March 2013

Lutja mund, dhe do ta shpëtoj njerëzimin

E Enjte, 7 Mars 2013, ora 11:05

Bija Ime e dashur, është e rëndësishme që dishepujt e Mi në tokë ta kuptojnë se si lutja mund, dhe do ta shpëtoj njerëzimin. Fuqia e lutjes dhe, sidomos e recitimit të Rruzares së Shenjtë, e cila e bën bishën të pafuqishme, nuk mund të nënvlerësohet. Për të shpëtuar sa më shumë shpirtra ju duhet të recitoni gjithashtu edhe Lutjen e Mëshirës Hyjnore.

Zgjidhni Lutjet e 
Kryqëzatës që Unë ju jap dhe i thoni ato, me qëllim që të mund të përqëndroheni në kërkesa të ndryshme gjatë çdo grupi lutjesh. Nëse, për shembull, ju po lusni Lutjen e Kryqëzatës për Hirin e Imunitetit bëheni atë në një mënyrë të tillë, që grupi i lutjes, atë ditë, të përqëndrohet në një përzgjedhje të Lutjeve të Kryqëzatës, që bëjnë thirrje për mbrojtjen e Hyjit për shpirtrat. Pastaj në një ditë tjetër, përqëndrohuni në një përzgjedhje të lutjeve, që ju jepen për mbrojtjen e priftërinjve dhe klerikëve.

Këto grupe të Kryqëzatës së Lutjeve, kur të formohen në mbarë botën, do të bëhen mburoja e nevojshme për të mposhtur armikun në më shumë mënyra sa besohet të jetë e mundur.

Unë do të vazhdoj t'ju jap Dhuratat e lutjeve të reja, të cilat sjellin me vete mrekulli të veçanta. Pa ndërhyrje të tillë Unë nuk mund të shpëtoja shpirtrat që kaq shumë i dëshiroj.

Shkoni dhe planifikoni mbledhjet tuaja të Kryqëzatës së Lutjeve duke u bazuar në formatin që ju është dhënë, por i ndani ato në pjesë, me qëllim që të mund të përqëndroheni në qëllime të veçanta. Nuk është nevoja t'i recitoni të gjitha lutjet së bashku, edhe pse Unë kërkoj që ju të recitoni sa më shumë të jetë e mundur gjatë një jave.

Ju më sillni Mua kaq gëzim dhe ngushëllim, ndjekësit e Mi të shtrenjtë. Unë ju dhuroj bekimet e Mia për forcë dhe kurajo ndërsa vazhdoni përpjekjet tuaja për të shpëtuar shpirtrat. Unë ju dua.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/03/07/prayer-will-and-can-save-humanity/