Kerko Mesazhet ketu

Friday 29 March 2013

Sot Kisha Ime në tokë do të Kryqëzohet. E sotmja shënon fillimin e ndryshimeve

E Premte, 29 Mars 2013, ora 12:15

E Premtja e Madhe

Bija Ime fort e dashur, sot Kisha Ime në tokë do të Kryqëzohet.


E sotmja shënon fillimin e ndryshimeve, që do të jenë të shpejta dhe që do të sjellin ndryshimin e pamjes së Kishës Katolike në botë.

Në fillimet e saj do të vijnë bashkimet e të gjitha doktrinave, të cilat do të shihen në çdo njoftim publik dhe do të demonstrohen qëllimisht për t'u dëshmuar nga publiku.

Vështroni tani, pasi gjithçka që Unë ju kam treguar do të dali në dritë. Unë kërkoj, për ata mes jush, ta mohojnë të vërtetën e tmerrshme kur të detyrohen të gëlltisin një gënjeshtër.

Ju, ndjekësit e Mi, duhet t'i mbroni Sakramentet e Mia dhe të jeni vigjëlentë. Ju, shërbëtorët e Mi të shenjtë, së shpejti do të viheni në sprovë, kur Hyjnia Ime do të sfidohet. Ligjet e Hyjit do të modifikohen, dhe menjëherë sa Sakramenti Im I Shenjtë të manipulohet, Dora e Hyjit do të bier me një forcë të tillë sa ju do ta dini, menjëherë, se këto Mesazhe vijnë nga Qielli.

Dhimbja Ime do të bëhet dhimbja juaj. Hidhërimi juaj, për arsye të njohurive tuaja mbi të Vërtetën, do ta bëj të pamundur për ju të pranoni blasfemitë, të cilat do të udhëzoheni t'i mbështesni.

Madje edhe atëherë, nëse ju nuk e pranoni profeten Time dhe Fjalët që Unë i jap asaj, Unë prapë do t'ju jap kohë. Sepse shumë shpejt do t'ju kërkohet të rinovoni betimin tuaj nga ata liderat mes jush. Do t'ju kërkohet të premtoni jetën tuaj përmes dëshmisë së betuar ndaj ligjeve të paganizmit. Nëse ju e bëni këtë, ju do të jeni nën influencën e të ligut dhe do të bëni betejë me Hyjin.

Ju duhet të këmbëngulni dhe të qëndroni besnik ndaj Meje dhe ju duhet të më lypni Mua për udhëzim në një kohë kur njeriu që ulet në Fronin e Pjetrit, që refuzon të ndjeki gjurmët e tij apo të bëj të njëjtën gjë, do ta shkatërroj besnikërinë tuaj ndaj Hyjit.

Ndërsa ju tani dëshmoni Kryqëzimin e Kishës Sime në tokë, Unë ju bëj thirrje të shpallni të Vërtetën e Hyjit. Unë do të vazhdoj t'ju bëj thirrje me qëllim që t'ju mbroj. Unë do të siguroj që Kisha Ime, ata që i përmbahen Mësimeve të Mia, Sakramenteve të Mia dhe Fjalës së Hyjit, jeton përmes atyre të mbeturve që kurrë nuk do të më braktisin Mua.

Do të jenë ata mes jush që do të më tradhëtojnë Mua sot. Të tjerët mes jush do të mohojnë së shpejti Sakramentet e Mia, pasi ju do të jeni tepër të dobët për të mbrojtur Fjalën e Hyjit. Ata mes jush që tashmë e dyshojnë të vërtetën dhe që përpiqen të përhapin Fjalën Time do të vuajnë sepse ju nuk do të keni guximin të ngriheni për të Vërtetën. Prapë, ju do të mbeteni akoma besnik ndaj Meje, pasi e dini se nuk mund të jetoni pa Dashurinë Time.

Dëgjojeni Zërin Tim. Vendoseni kokën tuaj të shqetësuar mbi Supet e Mia dhe më lejoni Mua të mbështjell Krahët e Mia rreth jush në këtë kohë. Unë gjithmonë do t'ju mbroj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/03/29/today-my-church-on-earth-will-be-crucified-today-marks-the-beginning-of-the-changes/