Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 14 November 2012

Vaksinimi Global: Një prej formave më të liga të gjenocidit të dëshmuar ndonjëherë që nga vdekjet e Hebrenjve nën Hitlerin

E Shtunë, 10 Nëntor 2012, në 23:45

Bija Ime fort e dashur, sa shumë mund të të tronditë e Vërteta. Edhe pse ti e pranon Fjalën Time të Shenjtë, është vetëm atëherë kur profecitë që Unë të zbuloj ty të ndodhin, që ti e kupton seriozitetin e këtij Misioni për të shpëtuar njerëzimin.

Futja e një vaksine globale, që ka për qëllim foshnjat dhe fëmijët e vegjël, do të jetë një prej formave më të liga të gjenocidit të dëshmuar ndonjëherë që nga vdekjet e Hebrenjve nën Hitlerin.

Ky plan djallëzor do të mundësohet, sepse shumë prej qeverive tuaja i kanë detyruar njerëzit t’i pranojnë ndryshimet në ligjet e tyre duke ua dhënë qeverive të tyre pushtetin për t’i zbatuar ligjet kundër fëmijëve tuaj të pafajshëm.

Dijeni se e vetmja gjë që e ka ndaluar Atin Tim për t’i sjellë fundin kësaj bote, është për shkak të dashurisë së atyre shërbëtorëve besnikë mes jush.

Ati Im, prej Dashurisë së Tij për çdo fëmijë dhe çdo Krijesë të Tijën, e ka mbajtur Dorën e Tij. Tani ka ardhur koha që Ai përfundimisht t'i japë fund kohëve, në mënyrë që bota që Ai e krijoi prej Dashurisë dhe sipas Vullnetit të Tij Hyjnor të mund të vazhdojë në paqe.

Ai tani do t’i shkatërrojë ata që e kryejnë këtë ligësi përmbi fëmijët e Tij. Ai nuk do ta durojë më këtë ligësi dhe tani Dora e Tij do të bjerë në ndëshkim.

Zemërimi i Tij tani do të manifestohet në një botë, e cila do të trembet nga madhësia e ndëshkimit, që do të bjerë mbi tokë.

Ata midis jush, që janë përgjegjës për shkaktimin e një vuajtjeje të tmerrshme mbi bashkëqytetarët tuaj, ta dinë këtë.

Ju do të goditeni përfundimisht me fshikullimin e sëmundjes dhe pastaj ju, si dhe ata që i bëjnë nderime grupit mbarë botëror, do të fshiheni nga faqja e dheut përpara se Beteja e Armagedon-it të fillojë.

Ju nuk do të toleroheni nga Ati Im dhe Ai nuk do të lejojë që ju të infektoni më fëmijët e Tij. Mjerë ju dhe ata mes jush që e zemërojnë Atë në këtë kohë.

Koha për Atin Tim që t'ju tregojë se Fuqia e kujt do të jetë gjithmonë e qëndrueshme, tani do t'ju vërtetohet. Teoritë tuaja mbi krijimin tuaj, të cilat janë me të meta, do t'ju tregohen për çfarë ato janë, më në fund. E Vërteta, ashtu siç ju është premtuar në Librin e së Vërtetës, të parathënë profetit Daniel, do të tregohet më në fund.

Sa shumë njerëz janë të paditur ndaj të Vërtetës së Hyjit. Shumë shpirtra mirëdashës nuk kërkojnë asgjë tjetër në jetën e tyre përveç se kënaqësive. Shumë vetë e harxhojnë kot kohën që iu është dhënë në jetën e tyre në tokë, pasi ata nuk e dinë të Vërtetën e Ekzistencës së Hyjit.

Tani e Vërteta është duke u paraqitur. Koha për ta kuptuar ka ardhur.

Ati Im do të alarmojë botën përfundimisht ndaj të Vërtetës. Ata që e shpërfillin të Vërtetën do t'ia mohojnë vetes hyrjen për në Mbretërinë Time të Re në tokë.

Në vend që të bëjnë një jetë të përjetshme të lavdishme, të mbushur me mrekulli, gëzim, dashuri dhe prosperitet, ata do të flaken tutje për t’u kalbur në thellësitë e Ferrit.

Unë i bëj thirrje të gjithë fëmijëve të Hyjit që t'i kushtojnë vëmendje këtij paralajmërimi.

Mund të jetë i ashpër. Për ata që thonë: “kjo nuk vjen nga Hyji, sepse Ai është i Mëshirshëm”, mbajeni mënd këtë.

Koha ka ardhur për të ndarë krundet nga drithi. Ajo ditë është shumë afër. Cilado zgjedhje të jetë bërë nga njeriu, do të jetë zgjedhja përfundimtare.

Vullneti i lirë gjithmonë do të nderohet nga Ati Im deri në ditën e fundit. Ditën e Gjykimit.

Jezusi juaj